sååååå segt..

2006-10-24 / 18:08:01
och såååå tråkigt att bara ligga hemma... de är inte ofta man längtar till skolan.. men nu gäör jag tame tusan de..!;/ önskar ja bara kunde få bli bra i de attans knät så ja kan gå som vanligt o kunna gå på skolan o ha skoj:) umgås med vännerna o spana o sånt.. som man vanligtvis gör... inte ligga hemma,kolla på tv,sticka lite ibland o bara känna sig heeeelt ensamast i hela världen... de är såååå tråkigt.. fast imorgon kommer nog amanda o hälsar på en stund:D längtar! sedan hoppas ja att jag mår hyfsat så ja kanske kan ¨åka till stan på torsdag lr fredag... o va där i helgen:) kika robbas atch osv på lördag:D skulle va skoj.,... men men får väl se... beror om sagt på hur jag mår...
ha de bra medmänniskor!!

pusssss!

Krya på Mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback