min önskan är du,

2007-08-09 / 23:26:41
jag är tankspridd, vet varken ut eller in.. glad men ändå inte.. har en konstig känsla inom mig.. Allt i mitt liv ska helt plötsligt ändras, igen. Jag ska flytta hem, lämna halva mitt liv här i östersund..för att flytta hem till min andra del av livet, bo med mamma och pappa igen.. Sedan om mindre än en vecka flyttar jossa och elin.. bob ska bo här i östersund.. Sedan lämnar jag mina änglar martina, emelie,emma och Malin :( vet inte hur jag ska klara att inte få träffa er varje dag! kommer bli sjukt jobbigt, saknar er redan.. Varför måste hantverk vara en skitlinje? varför måste lärarna va cp i huvve ? varför kan inte allt bara få vara bra, så jag kan stanna här i östersund hos er mina prinsessor! Jag känner mig hemma här, jag har de underbaraste vännerna man kan tänka sig.. Och jag måste lämna allt, bara pga en skitlinje och lärare som inte kan bete sig ? Jag ska komma in så ofta jag kan ! Måste ju hålla mig uppdaterad! Men det är ju inte bara dåligt med att flytta hem. absolut inte.. hemma i strömsund har jag Mathilda,Amanda,Maggie,Anna, Sofie,Emilinda och massa andra underbara vänner! kommer få träffa dom nästintill varje dag, så på ett vis känns de också skoj att flytta hem.. Men ändå inte:/
Har fortfarande beslutsångest, för jag vet att om jag verkligen vill så går de, jag kan ju ändra mig igen, om jag verkligen vill, vad jag tror iaf..

Natten var orolig, tankarna for runt som en karusell i huvudet. Jag drömde från och till. Drömmar jag vill förverkliga. Men det med hjälp av dig.. Känslan i kroppen, den går inte förklara. I just wanna know you.


god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback