No more,

2007-09-01 / 01:55:49
Just de, Inge mer Sp1 för min del! Nu är jag 2a igen :) nu ska jag få gå i Sp2..
Känns bättre faktiskt. Så hoppas att det här kommer att bli bra nu då!
Så nu har jag, som alla andra 90er, bara två år kvar till studenten :)
Sedan måste jag dock läsa upp 3 kurser efter de, men de ordnar sig då!
Just nu känns det bara bra, kan vara början på nått nytt, början på mitt nya liv?

Har nyss varit ute och gått ett väldans långt tag, träffade Emelie och fick prata ut lite!
Tack så jätte mycket för de Emelie! Du är underbar!
Sedan vill jag tacka alla andra som Alltid bryr sig ! Ni vet vilka ni är<3
Hade de inte varit för mina vänner, så hade jag inte klarat mig!

Jag går igenom en lite tuff tid just nu, de mesta känns rätt tugnt och omöjligt!
Men jag vet att dom som verkligen bryr sig om mig, dom finns där och stöttar mig!
Jag kommer klara det här! Jag vet de! 
Så länge Mina vänner, min familj och Du tror på mig, då klarar jag allt!
Och jag vet att ni gör de, Jag vet att ni stöttar och tror på mig!
Så tillsammans kommer ni hjälpa mig upp.. Ni komemr hjälpa mig genom det här,
få mig upp på bena igen och bli mitt vanliga Jag igen..
Jag ska kämpa, jag ska inte låta något få hindra mig..
Jag vet att det går, Om man bara vågar Tro! Tro på dig själv, You can do it!


Nu ska jag sova!
Sov Gott

Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Malin

ängel, du klarar det.. de
vet jag .. jag skall hjälpa
dig allt jag kan, för att du
ska må bra! <3 ÄLSKADE VÄN!

2007-09-01 @ 15:09:01
URL: http://malinstrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback