" Vi tar fönstret.."

2007-03-09 / 14:05:06
                 image20


Igår gick jag, Amanda o Jerry o prata om allt möjligt.. Mest om sommaren!

" Vi tar fönstret! mamma kanske hör oss annars!
- Nej vi tar dörren.
- okej vi tar dörren. Eller kanske fönstret?
-Nej vi tar dörren, kom nu!"

haha ja de va roligt:) dåligt vi sprang på lägdan då.. hehe!

Nä de blir ett långt inlägg om ja ska berätta om allt roligt vi gjorde i somras! men de va skoj de va de:)

En sak minns ja extra mycket iaf.. När vi gick ner kl 2 på natten för o bada på kajen:p fast va ju iofs bara en av oss som bada o inte va de jag iaf.. haha
ja de va nog många timmar vi spendera på kajen.. Kolla på stjärnorna..Bada o ja bara satt o prata.. De va mysigt:)

haha ja och jag minns amanda när vi skulle bada på den ena kajen men då va de ju några som typ stod o drägla inna vi ens tagit av oss till bikini så vi lämna dom o gick till den andra kajen o bada för oss själva:p haha

Ja kan inte säga annat än att jag aldrig kommer glömma den där sommaren! Saknar sommaren nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback