Hallelujah,

2007-11-01 / 22:17:29
Ja, Hallelujah. Eller vad ska man säga..
Vill bara ha tillbaka de ögonblicket igen, de underbara helt perfekta ögonblicket..
Fick stå omfamnad av dig och höra hallelujah strömma ur högtalarna.. Inget kunde varit bättre just då.
De va de jag behövde, just då.. Glädjetårar rann längs kinderna på mig.
Du kolla på mig och log, och utan att jag ens sagt ett ord. så sa du: "Jag vet, de är av glädje du gråter.."
Utan att jag ens behövde säga hur jag kände så förstod du..

I can tell that you are speciell. Dont ask me how I know.


Något som jag trodde va borta, hade bara gömt sig.. Så fort jag hör dessa ord så vaknar de till liv igen.
Då knyter sig magen på ett sånt där obehagligt sätt och allt runt omkring bara försvinner.
Om de där som gömmer sig och sedan återvänder, bara kunde bestämma sig.
Antingen finnas där, eller försvinna för evigt..
Då skulle de vara så mycket enklare.
Jag vet att innerst inne så vill de där bara komma ut och finns med mig dygnet runt,
men de är nog lika feg som jag och vågar inte chansa..
Våga chansa, våga ta risker.. Än sen om du misslyckas, de kommer fler chanser!
Du mår kanske dåligt ett tag, men så kommer nya ljuspunkter i ditt liv som vänder allt till de bättre igen!
Så du måste våga för att vinna.. Om du inte vågar visa dig, så kommer ingen heller att se dig..

"allt vi förlorar, tycks alltid komma tillbaka.
Men inte på de sätt vi förväntar oss."

Ja iaf så har mitt lov varit nästintill Bortkastat.. Det är nu torsdagkväll och jag har inte varit utanför huset sedan måndag.. Jag har feber, hostar och allt annat som man gör när man är sjuk..
Jag orkar inte göra nånting, ligger bara inne, kollar på tv, sitter vid datorn och så..
Men att Stort tack till min Underbara vän Josefine som kommit hit med jämna mellan rum och hållit mig sällskap:)
Även om vi bara legat framför tvn så har de varit väldigt skoj att få träffa dig, och vara me dig varje dag igen..
som på gamla goda tiden!
Du betyder jättemycke för mig min vän! Saknar dig!
hatar att ha dig så långt borta..
Men en sak är säker, Vi kommer Alltid vara vänner!

Idag skulle jag egentligen åka till Stan med Amanda, men så blev de inte..
så imorgon, Sjuk eller Ej.. de spelar ingen roll.. Jag ska åka till stan med pappa..
Köpa lite saker som jag känner mig betjänt att få efter detta Sjuka lov..
och sedan ska vi åka till Nälden och kolla på Hockey.. Få se Bob och hans Lagkamrater spela:)
De är alltid lika roligt!
Nu känns de att de är vinter igen, och att Bob är Tillräckligt nära för att få träffa varje vecka!
De va jobbigt förra vintern när han var ända uppe i Boden och man fick träffa honom ungefär 3 gånger..
Nu är de ordning igen, Nu får man se Alla hemmamatcher igen :)
Nog för att de är lite tråkigt att han inte längre bor hemma..
Så nu har mjag ingen att borsta tänderna och prata me på toan innan man går och lägger sig..
Jag har ingen att bråkas med.. De blir som tomt på nått vis;/
Jag saknar dig Bob ! ♥

Men nu gott folk,
ska jag sova!
God natt

Sandra

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback