Halloween,

2007-11-03 / 19:25:36
Då va de lördag, och Halloween..
Jag är sjuk, legat hemma sen i måndags, förutom en liten tur till nälden igår och kollade på hockey:D
Som min käre bror spelade:)
I vart fall så gjorde den turen mig sjukare, så orkar inte pallra mig ut ikväll o joina kompisarna!
men ni får ha så skoj utan mig !
Det blir en film kväll för mig istället, med Mathilda och marika med respektive;p

iaf, tillbaks till matchen igår!
Nälden mot Sveg, snabbt matchreferat(stavas?)
Ni som inte är intresserad, behöver inte läsa..
Bara roligt att skriva om de är någon som är intresserad:D

1:a perioden
Hela perioden va jämn, Sveg kämpade på bra.. Fick några få lägen, men satte dom inte..
Nälden jobbade också på mycket bra, brände en massa solklara lägen,
Men sista 2 minuterna på första perioden så va de spel 4 mot 4..
då nälden lyckades peta in 3 snabba mål:)
Kanske förtjänt, kanske inte! Som näldenfan, Tycker jag de va bra slut på första perioden.

2:a perioden
Segt för Sveg att börja andra perioden med ett 3-0 underläge..
Matchen innehöll en hel del utvisningar från båda lagen..
Nälden fick ett powerplay, 5 mot 3.. Men tog inte vara på chanserna så matchen stod fortfarande 3-0.
Sveg fortsatte jobba, Och fick tillslut in en reducering till 3-1..
Och inom bara några få spelade minuter så lyckades dom, genom ett slagskott precis innanför blå,
få in 3-2 innan perioden pausen..
Båda lagen jobbade på bra..

3:e perioden
Nu stod de alltså, 3-2 till Nälden. Nu va de match igen..
Sveg fick några bra lägen, så dom skulle kunna fått in både 3-3 och 3-4.. Men dom brände lägena..
Istället så lyckades Nälden sätta 4-2.. och då vart matchen avgjord..
Efter de så tappade Sveg orken, så målen ramla in en efter en. och slutresultatet blev tillslut 7-2 till Nälden.
En mycket bra genomförd Match från båda Lagen.. men 3 sköna poäng till Nälden:)
Och matchen lirare i Nälden blev Målvakten, Elf..

har inte så mycket mer att skriva,
blir alltid alldeles för långa inlägg från min sida, så förstår om ni inte orkar läsa:p
Men vare sig ni läser hela inlägget lr Ej,
Så vill jag att ALLA som läser de här inlägget ska kommentera så jag vet vilka som läser min blogg..
så jag vet om ens är några som läser, så de är värt o fortsätta skriva :p haha
Så KOM IHÅG, Kommentera Tack!

ha en Kul kväll vänner!
Puss
Sandra

Är i rossön...

Bob, Du är min Bästa Brorsa! Älskar dig!<3
Även min Enda;)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Fortsätt skriv!

2007-11-03 @ 19:32:50
Postat av: Sara

Jag läser :)

2007-11-03 @ 20:44:14
URL: http://saracarlstroem.blogg.se
Postat av: bob

haha, du är väl min bäst syrra med då:P

2007-11-03 @ 22:45:37
Postat av: Sofiai :)

Jag läser Såklart din blogg Sandra :D

2007-11-03 @ 23:47:41
Postat av: Malin

sötsandra. love you!

2007-11-04 @ 15:13:50
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: moa

jag läser också nu, hihi :)

2007-11-06 @ 19:40:20
URL: http://moaullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback