hide and seek,

2007-11-25 / 14:50:53
helgen har varit riktigt bra :)
Igår kväll var jag med Malin,Anna,Linda,Pernilla,Sofie, Jon och Stina
och de var en jätterolig kväll:)
Tack så mycket för de Flickor & pojkar:p
Vi var först hos Pernilla en sväng,
men sen vart godissuget lite för stort.. så vi tog Sofies raggarbil och Pernillaspappas bil,
Ragga ut på OK och köpte Godis:)
Sen kom Malin på den smarta ideén att leka Bilkurragömma:p
Så de var vad vi ägnade resten av kvällen till!
de va skoj :D

Idag har jag inte gjort allt för mycket,
sov lääänge, sen suttit framför tvn:p
Ska nog inte göra så mycket mer idag heller,
ska plugga till svenskaprovet som vi har på tisdag,
som jag visserligen inte kommer klara hur mycket jag än pluggar:S
Men ska göra mitt bästa,
sedan har jag även trafikkunskapsprov på Tisdag,
och har inte tagit hem böckerna och var borta i tisdags på lektionen,
så de kommer gå ungefär dåååligt !
Men men, de löser sig alltid:p

Och va de gäller inredningen i mitt rum,
så ska jag satsa på Svart/vitt tema med Silverdetaljer:)
Tror de kan bli rätt snyggt faktiskt,
har ett förslag i hjärnan, så får väl se hur de blir!
Ska gå o välja tapeter imorgn hade jag tänkt..
men de kan ju knappas bli sämre än mitt rosa dockrum som jag har nu:p
Om man inte visste så skulle man tro att de var en 12årig flicka som bodde där!
så de ska de bli ändring på :)

Men nu ska jag sluta skriva,
de blir alltid för långa inlägg
Så nu är de The End av de här inlägget,
Puss
Sandra

Skriv gärna en kommentar ! =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja de va riktigt kul igår :)
De måste vi göra om !

2007-11-25 @ 20:27:35
Postat av: emma

Haha, Sandra, vad ovandligt att du har fötter på din blogg;) Hihi! Sötstrut!;)

2007-11-29 @ 12:08:33
URL: http://emmabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback