lördagen den 10 november 2007,

2007-11-11 / 01:10:08
Det är idag de..

Min dag började med att jag klev upp, duscha och gjorde mig i ordning och så. 
Sen åkte jag,mamma och pappa till Nälden för att se på Hockey:D
Nälden-Kovland
som nälden vann med 7-1:) Grattis, eller nått! :p
Sen begav vi oss till bob och åt farsdags middag, gratta pappa i förskott typ.. hehe
Efter de, så åkte vi hem, och sen hamna jag här och blev fast här resterande delen av kvällen..

Hur kan något så nära vara så långt bort?


Även fast det bara är 10 mil, så känns det som minst 100..
jag saknar min bror, varje dag..
Det är som tomt hemma nu,
Hur mycket jag än skriver, så går de inte förklara känslan..
Vet ju att han inte är borta, utan bara 10 mil ifrån mig..
Men saknar han ändå jätte mycket,
är ju faktiskt van att träffa honom varje dag,
prata med han varje dag,
bråka och tjafsa med honom..
och allt som hör till att syskon gör,
Nu är de så tomt och ensamt på något vis..
Det är en himlans tur att Pappa och jag åker in och kollar på hemmamatcherna iaf :)
Antar att det är såhär, att bli vuxen,
flytta hem ifrån, och allt..
Vet i alla fall, att även om vi inte ses så ofta..
så finns han alltid,
Jag älskar dig Bror ♥

Orkar inte skriva så mycket mer nu,
ska sova
God Natt
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, kika riktigt riktigt noga på
krysset i mitten :D
så lovar jag att du kmr att se nå
konstigt ...
alltså de poppar inte upp någe, utan
aaa.. kolla :D

2007-11-11 @ 01:19:55
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: maalin

meeen sandra söta vän , gröna prickar? :P
ja fattar ingenting ..
ja ha inte sett dom, du är nog som tobbes
vän du, haha :)
pusss!

2007-11-11 @ 18:06:57
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: Josefine Forsen

SAndra, i helgen kommer du! Jag längtar! :)
Men du behöver juh inte glömma byxorna hos mr * i helgen så du måste ringa V*A för att få tillbaka dom ! Haha ! :)
Pusss!

2007-11-11 @ 21:55:51
URL: http://JosefineForsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback