mitt öde ligger i dina händer,

2007-11-24 / 16:34:03
Idag är de då lördag, och med andra ord va de fredag och idol igår..
Som jag kikade med Malin,Anna & Pernilla.
Kvällen var mysig, så tack för den :) ♥
Även fast att kvällen sluta med att Malin vart sur, när Daniel åkte ur Idol.
Enligt mig va de inte helt rätt,
Andreas skulle åkt, och de är för länge sen!
Förstår inte va de är för några som röstar på han?
Han är ingen idol på nått vis,
visst han har bra röst, men inte sådan röst man vill att en idol ska ha..
så ut med Andreas !!
Men har en magkänsla som säger att han kommer ta hem hela skiten,
och de vore enligt mig, En katastrof!
Så se till o få ut Andreas nästa vecka, för min del är de slut tittat på Idol..
jag hejjade på Mattias ja, så eftersom han åkte ut förra veckan så är de inte värt att titta på längre!
skit program ! :p

Va ett tag sen jag blogga nu, men har som inte haft så mycket att skriva..
blir ungefär lika hela tiden,
att jag klagar över att jag har ont i magen, o att de är tråkigt me skola. osv,osv..
Så jag kommer nog inte blogga lika ofta längre,
blir väl när jag känner för att skriva en rad, när man inte har något annat för sig..

Ikväll lär jag nog bara ligga hemma, se en film o bara ta de lugnt!
lät väldigt frestande just nu, för känner mig inte så vidare social idag..
Men jag är öppen för förslag, så om nånvill hitta på nått är de bara o höra av sig :p

Du är en såndär, Speciell person. som är Lite bättre än dom andra
och en såndär person som man inte kan sluta tänka på..


Har även börjat tänka på hur jag ska göra om mitt rum,
pappa hade tagit hem taptet-prover igår.
me har inte riktigt bestämt mig än,
har ni något förslag?
Så skriv gärna vad ni tycker vore fint :)

Men nu va de färdigskrivet för idag!
Tack för mig.
Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Malin

du skall leka med mig, med oss .
:D :D

2007-11-24 @ 19:13:51
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: anna

gör en fondvägg :)

2007-11-25 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback