no milk please,

2007-11-12 / 18:22:36
Då har nästan hela måndagen gått,
och jag sitter här igen.. haha ovanligt liksom..:p
Senare ska jag iväg och kika på damerna/herrarnas fotbollsträning:)
Skulle väl ha tränat egentligen, men har varit sjuk i 2 veckor nu,
så känner mig inte så pigg på o träna..
iaf, angående min mage o de..
så kan de kanske vara att jag är mjölkallergisk, så de blir no milk please,
på ett tag för min del.. så får jag se om de blir bättre!
kan ju hoppas på de, för orkar inte ha ont i magen jämt..
Men men nog om de,
Min dag har inte varit särskilt givande, egentligen..
spanskaprov på morgonen, sen några andra lektioner..
sen satt jag och kolla på, på specialidrotten..
sen hamna jag här!  så de va inte speciellt mycke som hänt:p
därav ett kort inlägg idag,
kanske uppdaterar sen efter träningen;)

Lääängtar i alla fall som en tooooook till helgen !
åka upp till Övik, bara ha de allmänt skoj liksom:)

Men ha de bra så länge
puss
Sandra


image41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback