söndag, dagen före måndag

2007-11-11 / 22:40:47
Ja, så då har hela helgen gått igen då.. och imorgon är de skola..
måndag igen, spanska direkt på morgonen osv..
Så är de som en helt vanlig vecka, förutom att till helgen ska jag till Övik ,
till mina underbara saknade vänner Josefine & elin!
Det ska bli roligt, längtar :)
Blir väl att mysa, kika hockey, gå på stan,
prata hur mycket som helst om massa onödiga saker, skratta och allt sånt:)
De ska bli massa massa mys! ♥

i övrigt, så är de Farsdag idag ! så grattis alla pappor:D
Vi fira ju som sagt våran pappa igår:p


Idag har jag inte gjort så jättemycket,
klev upp, åkte till mormor och morfar och åt tårta o sånt..
sen när jag kom hem, satt jag här ett tag, sen middag..
efter de så erbjöd sig mamma en helkroppsmassage,
och de tacka man ju inte gärna nej till.. så de fick jag :)
och sen har jag bara suttit här,
ska snart sova, men skola imorgon som sagt..

Så,
god natt folk !
Puss
Sandra

Vill inte att du lämnar mig,  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback