Tisdag,

2007-11-06 / 21:03:11
jaha, då va de tisdag igen.. Alltså tiden går grymt snabbt.. veckorna bara flyger fram.
och de innebär att snart är det jul och att 2 månader snart har gått?
Vill inte riktigt att de ska bli så.. Önskar att dagarna ska gå i repris och att de aldrig ska bli Efter jul..
Jag hatar tiden efter,

I alla fall så har in dag varit rätt bra..
Började med att hälsa på mina framtida arbetskamrater (tandläkarn).
där de gick bättre än väntat, Inga hål den här gången heller :D
sedan gick jag på skolan, hade svenska..
efter de så åt jag lunch me Mathilda och Marika..
Sedan tog vi de lugnt ett tag innan vi gick på Folkets Hus och såg någon skolbio,
hata göteborg hette den, tror jag.. den va väldans B i alla fall..
Efter de så vänta jag me Mathilda på skolan tills hon åkte hem..
kom hem, åt middag och satte mig sedan vid datorn..
Kände mig inte så motiverad att plugga till Spanskaprovet som är imorgon (!)
Så jag satte på some good music och gjorde klart de sista på Geografin istället.
nu är jag helt klar med alla delar på Geografin, så jag är nöjd !:D
Så jag tycker att jag är förtjänt av en God kvällsfika och några slötimmar framför tvn innan jag går och lägger mig..

Så Hej då Gott folk:)
Desperata kallar !
God natt
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du göra min geografi också? ;)

2007-11-07 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback