Tro, hopp & Kärlek,

2007-11-04 / 20:31:23

No Faith, No Hope, No Love

I don´t belive in it..

Har man trott på Något så länge, och de sedan slutar så. Då tror man inte mer
Eller om man hoppats på något, lite sådär extra mycke. Utan gensvar. Då slutar man hoppas
Och om Kärleken bara far en förbi, då varken tror eller hoppas man på att hitta den heller..

Avskyr tiden Efter, Men tiden Innan skulle kunna få bli sådär Underbar ♥
Varför inte liksom?
Vet att jag inte är den enda som tror att den skulle kunna bli de..
Något speciellt och extra.. Något värt att minnas, Våra Minnen skulle de bli. Underbara Sådana!
Just give me a chance to prove it. You wan´t regret it, I Promise! Please..
Även om de bara är en bråkdel av våra liv, så skulle de bli en av de bästa delarna..
Varför inte ta vara på den lilla tid vi har och göra något bra av den?
Framtiden kan ändras, Du måste ändra planerna.. Lita på mig..
De kommer bli bättre än du tror, om du bara vågar..
Give me That second Chance ♥


Gårdagen va trevlig. Såg ett X antal filmer,spela biljard, åt godis, dansa och hade bara allmänt trevligt:)
Blir tyvär inga bilder, för Någon råkade nollställa kameran:p
Men iaf så är jag snart Frisk, Ett STORT + :D
men nu ska jag kika film o sen sova! e´ tok trött!

Ha de bra gott folk
Puss
Sandra

Och KOM IHÅG, ett måste för att få läsa min blogg, KOMMENTERA! :p

Kommentarer
Postat av: Eric

Du förtjänar varenda chans!

2007-11-04 @ 20:34:35
Postat av: Amanda

Din chans kommer

2007-11-04 @ 20:47:29
Postat av: martina

remember what i told you

2007-11-04 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback