helg,

2007-10-19 / 18:41:41
Igen!
Det är sjukt vad den här veckan bara inte fanns.. den gick ruskigt snabbt. Men tur är väl de:)
Skönt med helg. Jag ska inte göra mycke. Bara slappa!
Ikväll blir de Idol med Malin o flickorna:)

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska nog kika på A-lagsmatch, får se!:p
annars har de inte hänt så mycke sen sist!
fick tillbaka företagsprovet idag, riktigt nöjd :)
och sedan fick jag ett väldigt nice erbjudande idag, men kunde dock inte utnyttja de;/  får bli en annan gång, Snart!

Finns En person jag saknar Extra mycke den här veckan! Du vet vem du är.. Det är tomt utan dig !<3

Nä nu ska jag äta,
Ha en bra helg om jag inte skriva igen :p

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

LOVE YOU

2007-10-22 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback