mitt hjärta,

2007-10-24 / 10:17:22
Jag tillägnar detta inlägg till Mitt älskade hjärta Malin Strandh,
Hon finns Alltid där, är en underbar vän.
Det finns inte många som du, du ställer alltid upp, lyssnar och bryr dig..
Jag värderar dig högt, och du har en stor plats i mitt hjärta!
även fast vi inte varit bästa vänner hela livet så känns det som så,
jag vet de mesta om dig och du om mig.
Vi känner varann ut och in..
Du är Bäst min vän! 
Jag släpper dig aldrig, finns alltid med dig.
Tack för att du är en sådan underbar vän ! du är ovärderlig!
Älskar dig Malin Strandh! <3



           image30
          Du sprider glädje och kärlek runt dig Malin, du är bra!<3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja vi kanske ska göra tillsammans;9 Men hälsa Bob att vi får väll träna upp oss:Phihi

2007-10-24 @ 18:04:59
Postat av: Malin

men söta älskade vännen.
tårarna kom nu !
tack tack tack snälla hjärtat ,
du är obeskrivlig .
guuud vad jag tycker om dig !
tänk att dessa ord kan få en
att bli så glad :)
älskar dig!

2007-10-24 @ 18:41:50
URL: http://malinstrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback