onsdag,Greys Anatomy

2007-10-10 / 19:25:32
jaha, då va de redan Onsdag kväll..
helt sjukt va veckorna går snabbt!
har inte ens hunnit skrivit ett blogginlägg på typ aslänge:p

Men iaf helgen var mycket bra, spenderade ungefär hela helgen i Brunflo med Jossa Och hockey :)
 Riktigt nice!
orkar inte skriva så mycke mer än att  Nälden vann lilla-DM och de va en Kul helg!
 saknar dig redan Josefine! tack för i helgen<3

Veckan har väl inte direkt varit så händelserik så rinns inte så mycket att skriva!
Helgen ska jag antingen vara me Mathilda min vän i Sundsvall,
lr så åker jag till östersund och tar en slapparhelg för mig själv..
Gör lite skolarbete och tar en shoppingrunda på stan :)


Det finns så mycket jag vill säga till dig, dig, dig, dig,dig och Dig!

Snälla lämna mig bara ifred, låt mig vara.
Du vet ingenting, så du ska inte säga något heller.
Hata är ett starkt ord, men vill du de, så varsågod.
Om det nu inte är som de verkar, varför säger du inte de då.
Du är bra, de vet du, Saknar dig.
Vet inte vad jag gjorde, Ångrar de!

Det är bara några av sakerna jag vill säga till Er!


Nu ska jag gå!
ha de bra
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

jag som vill leka me dig ihelgen :(

SAKNA DIG STOOOR MYCKET!

2007-10-12 @ 09:52:20
URL: http://malinstrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback