förkylning,

2007-09-20 / 23:08:30
Usch hatar att vara förkyld.. Ska de Aldrig gå över?
idag var jag hemma från skolan, borde kanske egentligen va hemma imorgon också.. Men ska gå dit, för vi har lite läxor att redovisa och sedan får jag inte åka till Stan imorgon om jag inte är på skolan heller, så får väl tvinga mig dit imorgon.. det går nog bra :)

Orkar inte skriva så mkt, kl e ju faktiskt 11.. så borde typ sova nu..

Men min dag lite snabbt;
Vakna kl,8.. insåg att jag inte klarar av att gå på skolan, ringde och sjukanmälde mig och gick sedan och la mig igen.. sov til kring 1 någon gång, gick upp och åt frukost och sedan la jag mig framför tvn och kollade på
Brasilien-danmark. som jag tyvärr inte vet hur den sluta:p
Sedan satt jag ett tag till framför tvn, innan min söte kusin kom hem från fritids, sen laga vi mat och sedan har jag bara suttit här, pluggat lite engelska, sen inte så mycket mer!
det var ungefär min dag, inte så händelserik med andra ord!:P

Men imorgon ska jag på skolan, sen ska jag åka till östersund.. kolla på  bob och deras match och sedan hoppas på att få se någe beautiful:)

Nu ska fröken Sannemo iaf dra sig mot sängen!
Sov gott
Puss<3

Övik är alldeles för långt bort! saknar dig Josefine! Glad att jag har dig, men vill ha dig närmare! <3



             image27
    
                                                                    I miss the old days!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback