, snart jul

2008-12-12 / 23:45:15
 shit vad tiden rinner iväg, som sagt, deär snart jul.
Såg även att jag inte skrivit ett inlägg på 4 veckormen har varken haft tid eller lust till o skriva här.
har inget vettigt och skriva om längre känns de som, har jag väl egentligen aldrig haft.
Så jag lägger ner bloggandet på obestämd tid, blir nog inga fler inlägg under 2008 iaf.
men innan jag avslutar mitt bloggande ska jag uppdatera er en aning om vad jag sysselsatt mig med den senaste månaden. Blir i lite korta drag.
har varit vääldigt mycke skola, ochhar även ägnat väldigt mycke tid åt att få ordning på mig och min kropp så jag får börja må som folk igen:p
Jag har nu inte haft ont i magen på över 3 veckor, som är värt att nämna, för de gör mig väldigt glad.
Har även spenderat en hel del tid i Östersund med nära och kära. Kikat på hockey, umgåtts med vänner och bara myst. De gillar jag!
Tror även att jag håller på att göra något dumdristigt, men de återstår att se. Vet egentligen inte om de är värt allt, hoppas dock på de, enda in i själen hoppas jag på de.
har även hunnit med att spela en inomhuscup med fotbollslaget i Järpen förra helgen, där vi tyvär åkte ur i kvarten, dock inte förtjänt. För vi va fruktansvärt grymma den matchen. Så jag är stolt över laget:)
mer än de så har jag umgåtts med lite friends här hemma, som jag känner att jag måste bli bättre på. För som de är nu, så umgås jag allt för lite me dem här hemma. För när jag vl är hemma i Ström är jag för lat för o orka hitta på något, skärpning Sandra.!
Har även skaffat mig en balkavaljer, som jag är mycket nöjd med :) vem de är, de avslöjar jag senare, är dock ganska många som redan vet. Tänkte bara upplysa folket om att jag och min fina kavaljer, kommer vara snyggast på balen ;)
Under de här fyra veckorna har jag också haft tre som fyllt år, först va de Amanda min söta vän som fyllde hela 18 år, Grattis till de tjejen! nu är du stor som oss andra;D
Sen den 8e december fyllde min vän Salle år, Grattis Igen!
Och sedan dagen efter, den 9e, fyllde min käre bror 21 år. En bror som jag nu levt med i snart 19 år och som jag varje dag påminns om att jag inte skulle klara mig utan. han är utan tvekan den viktigaste personen i mitt liv. Skulle kunna nämna en hel drös med saker som skulle få er att förstå varför, men orkar inte. räcker med o säga att han är den bästa jag vet! Så otroligt glad att jag har honom, <3

Har även hunnit med en massa andra saker, men orkar inte rabbla allt, känns lite ointressant.
En sak som jag dock känner en väldig lättnad för är att jag idag skrev slutprovet i rättskunskap, så behöver nu Aldrig mer ha de, och de är otroooligt skönt ska jag säga er.
Fick även ett specialskrivet prov, endast för mig, som kändes gå rätt bra.. Hoppas de gick lika bra som de kändes.

Hoppar från de ena till de andra nu,
har extrem stress nu, såhär mindre än 2 veckor till jul. jag har itet köpt en enda Julklapp!:S
och de värsta är att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska köpa heller..
Eller jo, till bob har jag kommit på vad jag ska köpa. o banne mig, de är den bästa julklappen han kommer få.
Hoppas jag att han tycker också. ska inte avslöja mig, så bäst jag slutar skriva om de nu.

Men ska gå o göra mig i ordning o sova nu snart tror jag.
känner jag mig kommer jag ändå int lägga mig för än om drygt en timma och sedan ytterligare en timma innan jag somnar, men men :p

På återseende folk
God Jul och Gott nytt år
Puss Sandra

Finns även en person till, som ständigt finns i mitt huvud. Personen i fråga har alltid funnit där och kommer, som de verkar, alltid göra de också. Men när du är bra, då är du den bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback