2008,

2008-01-05 / 03:25:16
Ja, som ni kanske märkt skriver jag inte särskilt ofta längre..
men det beror på att jag inte befínner mig vid datorn särskilt ofta heller.
och när jag väl gör de, då orkar jag inte blogga..
Men vill bara skriva en rad, och säga att jag lägger ner bloggandet ett tag, tills jag får ork och inspiration att skriva igen:p
och jag vill önska alla Ett Gott nytt år !
så vill jag även passa på att tacka för året som gått, alla som stöttat mig, funnits och som fått de att bli ett bra år till slut :)
Vill även tillägga att nyårsafton va riktigt rolig :) Tack flickor och pojkar för de! en bra avslutning på året.
Jag hoppas att året som nu kommer framför oss, blir bättre än det förra.. och att alla som lyst upp min vardag de gågna året + kanske några nya människor, vill finnas och lysa upp min vardag även i år !
Har inte så mycket planerat inför 2008, men de kommer väl eftersom:)
de enda jag vet är att jag om 30 dagar fyller 18 år och blir lika stor som er ! :D
Tack för år 2007 och välkommen 2008!
Orkar inte summera året som gått, kommer bara glömma nått eller babbla om massa onödigt,
men hoppas att alla får ett bra år med massa kärlek och glädje !

Tack för mig !
Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: malin

naaaw, sweety.
desamma min älskade vän ..
du kmr FÖRALLTID att finnas i mitt
hjärtat & liv :)
såklart juu!

love you.
tack för ett underbart år

2008-01-05 @ 15:28:56
URL: http://malinstrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback