försöker förklara med ord,

2008-01-28 / 21:55:27
 är bara så grymt frustrerad över något. kan inte säga vad eller vem,
för det vet jag inte.. eller Jo jag vet, men kan som inte uttrycka mig.
Allt känns helt underbart för tillfället. Jag är helt frisk i både kroppen och knät,
kan spela hur mycket fotboll jag vill, handbollen har börjat igen och jag har världens underbaraste familj och vänner:)
Kan som inte klaga, egentligen..
Men även om man tycker att allt är så bra de kan bli,
så finns de ju alltid de där lilla lilla problemet kvar, som alltid kommer finnas..
vet inte riktigt hur jag ska hantera de..
ibland bryr jag mig som inte, utan lever på som vanligt,
men ibland tar de emot så enormt mycket att våga erkänna de för mig själv.
Antar att jag tyvär, en väldigt lång tid framöver kommer behöva känna såhär.
Men jag har en känsla,att det finns Någon som snart kommer göra mitt liv fulländat,
fylla de där tomrummet, och göra att Allt känns helt underbart..
Jag tror att Den, finns nära..

Skulla bara vilja höra dig säga de En gång till, som om du mena de..


God natt gott folk :)
Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback