ilska,

2008-01-29 / 22:58:54
alltså att en sån här liten små sak, som det egentligen är.
kan göra en så otroligt arg och ledsen.. förstår inte hur kroppen reagerar på vissa saker.
Vet inte varför jag reagerar såhär, känner mig kanske.. nä jag vet inte vad..
Känns som ni väljer något annat före mig, att det kanske inte är så bra trots allt..
Önskar jag kunde tro på allt. Skulle vilja att de var som jag hoppats att det är.
men Har insett lite smått, att jag nog fått de att verka bättre än det egentligen är..
Vet inte vem eller vad jag ska vara arg på heller..
Mitt liv känns helt underbart, på ett vis.
men på ett vis känns de helt kasst!
Känner mig utbytt, mot något bättre?
Ja, jag vet inte.. orkar inte tänka på de, det gör mig bara arg..
Men ta allt ifrån mig, gör de..
jag klarar mig alltid!

Sov gott
Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: christine

du låter inte som den glada sandra jag känner.. vad händer ? =/

2008-01-30 @ 01:26:17
URL: http://lillthelin.blogg.se
Postat av: Cicci

Sandris, vad är det?:(

2008-01-31 @ 14:33:57
Postat av: christine

vad tråkigt att de ska finnas sånna där saker överhuvudtage som trycker ner ens humör. :(

ja, de va riktigt roligt att få lira boll igen me dig, i samma lag ;)

2008-02-01 @ 01:28:42
URL: http://lillthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback