, igår gav du mig styrka

2008-06-24 / 00:46:35

Dagen har varit hela okej.
väcktes kl 12 av min käre mor, sedan fördrev jag tiden några timmar med att bara ligga framför tvn med morgonrock o lite fika. Sedan var klockan så pass mycket att de va tid för en lite lättare middag innan jag begav mig av till Siljeåsen med fotbollslaget, för att grilla,träna och bara ha de lite mys :)
En trevlig kväll, men ett minus var alla Jäkla knort och mygg, USCH!
De är ungefär vad jag gjort idag, inte så värst mycket, som vanligt..

Om jag ska berätta lite om de senaste dagarna, så åkte jag upp till Brattbäcken i torsdags med Malin G, Anna o Linda.
spenderade Midsommarafton i brattbäcken med massa folk, dans o skoj! Hände även lite saker, men förutom de så var midsommarafton en alldeles perfekt afton! så tack för de flickor :) <3
Sedan på lördagen kände man sig rätt trött, så de vart bara en slappdag hemma och tidig kväll.
Gick o la mig kl kvart i 10, kors i taket ! :p
Söndagen va de dags för match, men ska jag va helt ärlig va jag verkligen Inte laddad för match när jag klev upp.
var väldans nära på o ringa o säga att jag inte skulle me, för jag kände mig riktigt risig.
Men eftersom man ställer upp för laget, så pallra jag mig dit!;P
och de är jag glad för, för matchen va nog den bästa på hela säsongen. De va riktigt skoj! trots förlusten..
såna matcher, då förstår jag varför jag spelar fotboll och varför jag älskar de :)
Hoppas de håller i sig, och att vi tar Frösö B på onsdag och Brunflo på söndag ! 
Förutom de, så är de väl inte så mycket mer som hänt, tror jag!
Mer än att jag för tillfället inte är lika uppåt som jag var i de senaste inlägget,
Jag är iofs på rätt bra humör, men idag är en såndär extrema sakna dag!
då jag saknar och tänker på Alla som jag inte träffat på ett tag, de förflutna och de som jag vill ha!
Min bror saknar jag extremt mycke, Kom hem  !

Men nu tror jag att jag ska kila till sängs o sedan se vad morgon dagen kan ha att bjuda på..
Om det inte är Jättefint väder, och jättevarmt, så ska jag ut o springa en sväng, sedan städa ur garderoben och packa upp väskorna som ligger överallt :p
Så med andra ord hoppas jag att det blir Jättefint väder imorgon, så jag slipper;p
Och om de istället blir finväder, va jag tänkt o ringa fröken Strandh o höra om hon har någon tid över att kanske spendera med mig ! :) Men som sagt, vi får se vad dagen har att bjuda på..

En sista sak innan jag går o sover, är att jag är JÄTTEglad att min underbaring Josefine är hemma nu, på Heltid!
så jag får träffa henna på ett ungefär Varje dag,  I love it ! :D
Du är bra


Sov så gott people!
PUSS


endel saker förändras Aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback