seg dag,

2008-06-16 / 22:47:24
Dagen har inte varit allt för händelserik måste jag erkänna :p
blev väckt klockan 12 av pappa, som kom hem på lunch. låg o drog mig en stund oc klev upp runt halv -20 i 1.
sedan koka jag mig några ägg o rosta lite mackor till frukost. ju mer dagen gick så kände jag mig bara mer hängig, så de vart ingen träning för mig ikväll. istället för träning så vart de en låångdusch o sen lite middag o där efter tillbaka till datorn. och här sitter jag nu fortfarande:p
Ungefär så har min dag varit, som sagt, väldigt seg och inte så händelserik.. haha

Får se vad som händer mer i veckan, va nog iaf tänkt o gå utanför huset en sväng imorgon :p
Matchen på onsdag, vart iaf inställd. vi var tyvär tvungen o lämna WO ;/ men men, så är de..
Måste väl försöka ta mig ut o springa en sväng imorgon hade jag tänkt, om magen tillåter vill säga !
Sen kanske jag går ner en sväng på hempan o besöker mina vänner på Café Tomten:)
Veckan slutar med midsommar, som troligtvis firas i Brattbäcken med brudsen, det ser jag fram emot:D
De roligaste o bästaste jag vet, att vara med mina underbara vänner ! love it!
Och efter de, så är de bara o ladda om inför matchen på söndag. och hoppas på att vi åtminstonde spelar den !:p

Va in på lunar idag också, för första gången på tusen år, och hitta en massa gamla mejl som jag fick på gamla goda tiden.. shit, fick tårar i ögonen!

Nä, men nu ska jag försöka få i mig nå kvällsfika o sen pallra mig till sängs..

Sov gott
Puss
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback