, saknad kär gammal vän

2008-03-16 / 22:25:04
Söndagkväll, 16 mars 2008 22:12

Nyss kollat på en film, helt okej faktiskt..
Ska snart sova, tänkte bara skriva av mig lite, eftersom de va väldigt länge sen nu.
Helgen har varit bra,
i fredags gjorde jag inte så mycke, låg framför tvn o tog de lugnt..
lördagmorgon, klev upp tidigt och åkte in till Östersund,
träffa min pärla, Martina, gick o tog en fika på stan ochköpte lite saker,
innan de bar av på ishallen med Bob och Martina.
Det var ÖHC j18 elit - Sunsvall.. hann inte se klart hela matchen,
men kan nog tro att ÖHC vann, för de stod 3-0 till dom efter bara 6 spelade minuter..
iaf, senare gick jag upp till Fröken Kernell på middag,
det var mycke trevligt, tack för de ! Vi ägde lätt på Charadern;P
sedan idag vart de också en tidig morgon, när jag sedan mötte
min älskade saknade vän Josefine på Z-hallen!
där de va fullt med hockeypojkar- och föräldrar.
Vi såg först matchen mellan Nälden - ÖHC, där de vart 0-9:P
Sedan for vi o åt pizza, Onyttigt! innan vi åkte tillbaka på hallen igen o såg matchen
om 3e-4e plats, som Nälden vann mot Brunflo !
Efter de, så kom en kär gammal vän upp på läktarn o satte sig en stund,
en saknad kär gammal vän, Andreas Guldlocken Jönsson :) Det var mycket trevligt!
Men de va bara en liten stund, innan uppvärmning..
sedan vid 3-tiden, var de final mellan ÖHC-ÖIK, som var tippad seger till ÖHC.
och mycke riktigt, ÖHC DM segrare med 11-1 ! Grattis till dom !:)
Sedan vill jag även passa på att Gratta Nälden som gått upp i 1an :D
Aja, nog snackat om min helg..
Om ungefär 1 vecka åker min käre bror till Australien i 5 månader.
Kommer bli jobbigt, och tomt.. Men jag hoppas han får de kanon där nere:)
Vet inte om jag har så mycket mer att tillägga,
ska nog ta o kila till sängs, skola imorgon!

Sov gott folk !
Puss

Sandra


can you tell me what I should do?
to be the most important thing in you're life
what should I do, how should I be, to be near you?
what's wrong why can't you tell me?
how to get to your heart
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback