, schizofrenin tar över

2008-11-02 / 14:38:08
, allt för många unga människor i dagens samhälle har en del symptom som tyder på schizofreni.
Vad beror detta på? Svårt att veta, men saken måste helt klart undersökas.
Tänker inte dra några slutsatser nu, såhär på rak arm. utan de här måste tänkas igenom ordentligt innan jag uttalar mig. pga att folk kan ta illa upp.

Iaf så var det ju, som alla vet, Halloween i helgen. Fredagen spenderades i Östersund med Martina
Började vår kväll hos Mr Hulk, Mats Hoorn. Tog sedan en taxi ner till stan vid 22.15, in i värmen på olearys, dansade in, stötte på the master of the night, Mange Schmidt. Hejade lite avslappnat, ingen big deal liksom.
sen när vi stod där vid ingången o väntade på Nattis kompis, så kommer de en skum tjej fram o börjar säga hur söt hon tycker jag är. Visst de va väl roligt o höra EN gång!! men grejen var den, att den här tjejen i fråga, som jag aldrig sett förut i mitt liv, var efter mig hela kvällen. Flera gånger kom hon fram o sa hur söt hon tyckte jag va. När jag stod där på dansgolvet i min gröna, tighta tingeling klänning, så känner jag hur någon kommer o stryker mig längs kroppen. Usch, va e de för äckel som kladdar på mig, laddar knytnäven o vänder mig om. Vem tror ni står där, om inte hon. Blää. jag sliter tag i Martina o halvspringer ifrån den där tjejen. Huvva, läskig typ.
Kvällen fortsatte, mycket trevligt. dansade runt, träffa folk jag inte träffat på länge.  Vid 2 så hämtade vi våra jackor, åt lite på donken o begav oss sedan över frösöbron för en god natts sömn. Vaknade sedan vid halv 1, slöade ett tag, duschade, gick o köpte lite frukost(?) begav mig till bobs lägenhet, åt, satte mig på bussen hem och landade sedan hemma i soffan. Somnade ett par timmar, åt middag, sedan ringde min söte vän Sofie, så de vart en sväng förbi hos flickorna som befann sig på tingvalla. hade lite trevligt ett tag, innan dom gick vidare till Grand och jag som var allt för trött för en till kväll ute, gick till Jossa, Ante, Fredde mfl. Vi gjorde inte särskilt mycket, men det var trevligt att få umgås me dom. Saker var som vanligt igen. Vid 2 snåret någon gång avslutade kvällen hos mig med lite fika o småprat. En välgodkänd helg måste jag säga :) tack för de vänner!

Denna dag ska jag inte göra allt för mycke, borde plugga som en tok, men orkar inte. Sov till klockan halv 1, har nyss ätit frukost och klockan är nu halv 3. SKa snart gå o ta en dusch och piggna till lite.


de dagar då humöret är som sämst tar jag fram den här texten och ögonen börjar lysa som solar igen, du är bra!

i remeber the first day i saw you
the first day we met and i
shook your hand and i saw you
bring out that pretty smile


your eyes showed me a truth
your lips the things that i
your voice told me that you
will be apart of my life


eventhou i dont know you
you know how to make me smile
so i say im allways there for you
dont matter the time


cos we are at the beginning
and we are going to the end
it doesnt matter if you are my girl
we can allways be best friends



Ha en bra dag folk
PUSS
Sandra


Kommentarer
Postat av: Martina

Vart tar världen vägen? Stoppa schizofrenin! Jag älskar dej min Sandra<3

2008-11-02 @ 14:45:55
URL: http://tiniisch.blogg.se/
Postat av: malin

Haha, jag tkt de där med tjejen på olle's var typ huur kult som helst! jag fick mig ett gott skratt, du är så rolig Sandra :)

Och sååå kul det var att få träffa dig igår, söta rara vän. I miss you, big time!

puss .

2008-11-02 @ 18:21:26
URL: http://malinstrandh.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, inte varje dag man blir uppraggad av en tjej ;) haha. tusan jag ångrar lite att jag inte åkte in o va med er i fredags! <3

2008-11-02 @ 21:30:52
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback