, 100% nu

2008-10-12 / 21:08:20
, en del saker är väldigt förvirrande.
En av dessa saker är människor som är så fruktansvärt olika.
Ibland är man på ett vis, o sen en annan gång är man helt tvärtom.
varför kan man inte bara vara som man är?
de är min fråga till er, varför är man inte bara sig själv?
Blir bara väldigt irriterad när jag tänker på de..
aja, antar de visar sig förr eller senare hur den här personen i fråga Egentligen är.

Insåg även nu när jag in på översikten över min blogg, att jag bloggar väldigt ojämnt.
de kommer lite stöinlägg. Men säger väl som blondinbella, de tar för mycket tid och mitt skolarbete blir lidande.
Största skandalen just nu, Blondinbella ska sluta blogga! What!? hur ska vi nu klara oss, utan hennes dagliga inlägg om egentligen Ingenting. Kommer vi överleva dagarna nu utan o få veta vad hon sysselsätter sina dagar med? jag menar, de är dödsviktigt för oss o veta att hon köpt en ny tröja, eller om hon varit och solat. för alla som läser hennes blogg, känner ju henne Jättemycket så de är verkligen viktigt för oss o veta att hon mår bra och vad hon gör på dagarna.
Nu kanske folk tycker de låter som jag är avundsjuk,men inte de! blir bara lite brydd över att en 17årig tjej blir känd för o skriva blogg? är hon verkligen så duktig på att skriva? skriver hon verkligen så intressanta o bra saker i sin blogg?
Personligen tycker jag inte de, men tydligen så tycker resten av sverige de. Så jag beklagar och lider med er, nu när hon tar en pause från bloggandet.

Nog om blondinbella nu, och om min helg istället
när jag äntligen avslutat skolveckan, åkte jag o far till krokom, åt godmiddag oxfilé o pommes. Efter en utsökt middag åkte vi vidare till nälden för att se på hockey mellan Nälden och Kovland. En rutin varje vecka numera för mig:p
Nälden vann matchen med 5-2, bra där!:)
Åkte sedan in till stan med Edite och Dusko, till mina partyflickor. kan ju säga att välkomnandet va väl sådär, lite halvtrist stämning när jag kom. Men de ordnade upp sig eftersom kvällen gick. Vi gick vidare från Jessica till Olearys där sedan maskinen spelade. En försenad men bra spelning tycker jag:) Slutet på kvällen vart väl som de vart, kunde varit bättre. lite små onödigt gnabb.. men vi kom hem välbehållen alihopa!
Lördagen sen, då klev jag upp, åt lite frukost gick ut o gjorde av me lite pengar på massa smågrejor, sedan fick jag följa min käre bror, foppa o Jonas på hockey. ÖHC mot Hudiksvall, där öhc vann med 2-1 efter en ganska tråkig match..
Efter matchen vart de pizza hos bob, 7 stycken i bobs lilla etta, rätt mysigt faktiskt:)
När jag knaprat i mig min pizza bestämde jag dejt med Martina, vi tog en fick på Pause och sedanhyrde vi en film o myste framför tvn.. Sedan var de två trötta flickor som gick över frösöbron för en natts sömn.
'och sedan dagen har inte bjudit på särskilt mycke, frukost hos bob, buss hem med mamma, middag med far o mor, läxor som ligger och väntar, fika, dator och funderande.. Snart dags att sova!
Ska försöka blogga lite oftare framöver,
några dagara framförhållning, ifall jag inte hinner med att blogga i veckan.
morgondagen,, måndag: skola, specidrott, spinning, plugga, sova
tisdag: skola, specidrott, core o yoga med sofie, buss till stan, natttåg til Stockholm med gabriella
Onsdag: anländer till stockholm 07.00, hitta någonstans att fräscha till sig, ambassadörsträff, checka in på hotellet, middag, sova,
Torsdag: sovmorgon, en runda i huvudstaden, träffa gabriella när hon slutar, middag, strosa runt på stan,  nattåg 23.00
Fredag: anländer till Östersund 07.00, buss hem till Störmsund, hem o duscha äta, skolan, sedan heeelg!
Lördag: Staden, hockey med martina, myskväll,
Söndag: Hockey, hem till ström, plugga, sova

Ungefär sådär i korta drag kommer min vecka se ut, händelserik, men ser fram emot den! :)

blev ett långt inlägg, ska fika nu
kan någon svara på min fråga, varför är man sådär?

take care
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

puss påre sandra :)

2008-10-12 @ 21:36:17
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback