, håller vad jag lovar

2008-10-22 / 21:37:55
som sagt, sa i de tidigare inlägget att jag skulle återkomma ikväll och de gjorde jag.
vet dock inte vad jag ska skriva, så får väl bli lite reflektioner från dagen.
även denna dag började med att jag försov mig, suck!
lektionerna gick väl bra, gjorde inte särskilt mycke idag måste jag säga.
förberett mig lite på vad jag ska säga imorgon, som jag nämnde i de tidigare inlägget.
har även stressat upp mig, redan, inför veckan efter lovet. tror att jag har 3 prov! :S
blir galen, i internationell ekonomi, psykologi och naturkunskap. Känns även som de va något mer,
får ta reda på de imorgon.
är även väldigt stressad över att på fredag ska egentligen min APU-rapport och min svenska artikel vara in, och jag har inte börjat med någon av dom. Blä, hatar skolan nu, varför måste jag skjuta upp allting. Skärpning nu Sandra! Vi fick även reda på idag vår nästa religions uppgift, där jag va tänkt o skriva om Muslimer i Sverige. Har fått väldigt mycke bra ideér på vad jag skulle kunna skriva om, så jag hoppas att inspirationen håller i sig. Dock sprack en av mina källor just, märkte jag. men vi får finna nån annan.
Kom även på just att jag även har prov i rättskunskap veckan efter lovet, gaah! jättestressad blev jag nu, men ska väl kunna gå bra kanske. Hoppas bara attjag kan få tillbaka lite krafter nu på lovet, får se om lovet har något spännande att bjuda på. Är även lite arg på mig själv, här har jag gåt to blivit relativt positiv och inte behövt haft ont i magen på väldigt länge. men nä då, nu har magontan kommit tillbaka, oron, stressen och den där deppiga Sandra. Vet inte varför och kan som inte styra över de, men får hoppas på att de går över. På ett vis ser jag fram emot lovet nå enormt just nu, slippa skolan, slippa kliva upp tidigt osv. bara få vila upp sig o ta de lugnt, men sen kände jag att jag har väääldigt mycke skolarbete o göra på lovet också. blää för de! men tänkte göra nånting roligt några dagar, kanske ett par dagar i staden. sedan några dagar hemma, ta de lugnt, mysa, skolarbete o så. varva lite om vart annat. men känner jag mig själv lär jag tyvär inte göra så mycket skolarbete..
Nog om skolarbete o stress nu, kände att jag bara gjorde mig själv mer stressad genom o tänka på de.
fick även världens panikångest attack idag, Jätteläskigt. Blir lite ledsen på mig själv att jag tänker så hemska tankar. Jag slumrade till lite granna framför tvn, vaknade till av att jag grät. och detta pga att jag började tänka på hur jag skulle reagera om Bob försvann. om han dog, eller försvann på något annat vis från mitt liv. jag insåg att jag inte skulle klara av de. Skulle bryta ihop totalt, aldrig mer bli mig själv igen, tror jag. Eftersom bob ungefär är den viktigaste personen i mitt liv, han gör ungefär hälften av alla beslut åt mig, utan att han ens vet om de. han påverkar mig mer än vad alla ni tror, helt ärligt. Han är nog på sätt o vis min förebild, även fast han inte direkt uppnått några stordåd precis. Nä me jag skulle helt enkelt inte klara mig utan honom. han är den allra bästa person jag känner, finns ingen jag skulle kunna offra så mycket för. Menar dock inte att mina kompisare inte betyder något, eller resten av min familj och släkt. Dom betyder väääldigt mycke dom me, skulle kunna offra äldigt mycke o skulle även om jag miste dom, bli väldigt ledsen. de hoppas jag ni vet,

appropå Bob, så förlorade dom sin match ikväll mot Hudiksvall, trist. bara ta nya tag o vinna mot ÖHC hemma på lördag. Kom o titta vettja, näskothallen på lördag:)

Vet inte om de va så mycket mer jag skulle skriva,
finns en massa jag kan skriva om, men de r dock inte så intressant för er o läsa.
men gå gärna in o läs på Sofias blogg : http://sofiai.devote.se  
Ska försöka uppdatera min blogg så ofta som möjligt
ha de bra folk
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback