, måndagar är sega

2008-10-13 / 11:57:59
, huvva vad jag inte ville kliva upp i morse.
Va så fruktansvärt trött. När mamma ropat ungefär 10 gånger, kommer hon ner o tänder lampan i taket o säger: kliv upp nu sandra, klockan e 20 i åtta!
tack vilket uppvaknande, så skönt.. eller inte.
Vart en stressig morgon, duscha, fixa mig åt en macka o for på skolan. kom dock 10 minuter försent, attans.
Själva måndagara i sig är inte särskilt jobbiga, snarare tvärtom, ganska roliga.
lättsamma lektioner, specialidrott och från och med idag ska jag börja på spinning. så en helt okej dag, men önskar bara att man slappa kliva upp. det är de som är så jobbigt. plus att de är ganska trist o vara hemma efter en bra helg i stan, känns bara så trist o vara tillbaka till "verkligheten" igen. saknar tiden i stan, saknar mina flickor och skulle vilja vara där varje dag, bo där och spendera mina dagar där.
Måste bara säga att min helg har varit den bästa på länge, i de tidigare inlägget har jag ju skrivit ner hela min helg. och sammanfattningen blir Apbra. Är så glad att min käre bror, som är bra,  är hemma från Australien , (va ju iofs några veckor sen) och att jag numera träffar han varje vecka. Roligt att han tillåter mig att vara med, att jag får vara med han även om han är med sina vänner. Sedan mina söta flickor får jag inte glömma, som får mig på bra humör och som man alltid har roligt med. Klart att de blir lite smågnabb ibland, men jag menar, de blir de ju alltid. men de löser sig lika snabbt. Så min helg var mycket bra, vill ha de så varje dag.
Längtar tills imorgon, bär de av först in till stan, sen vidare till La Capital.. Sedan ser jag även fram emot ännu en helg i staden, blir nog dock bara lördag- söndag denhär helgen. orkar nog inte åka in till stan på fredag, blir lite halvjobbigt. menar, kommer till stan från stockholm på fredagmorgon, sätter mig på bussen hem till ström, går på skolan i några timmar, sedan åka tillbaka till stan igen för en kväll med brudsen på Olearys? låter rätt skoj, men får se hur orken är på fredageftermiddag.. har inte bestämt mig än, jag är öppen för förslag, typ.. Annars om de inte blir stan på fredag så blir det ju de å lördag istället. :) Har ju iofs redan nämnt allt de här i de tidigare inlägget, anledningen til de här inlägget är tridsfördriv. börjar om 15 minuter och alla andra har lektion, så står här o slösar lite tid..

En annan sak som jag vill tillägga är att jag saknar Två personer lite Extra mycket nu, som de va väldigt länge sen jag såg/träffa. det är mina pinglor Malin och Josefiné. Får ta mig o kragen o åka o hälsa på Malin någon dag till veckan, och sen får jag försöka pallra mig upp till Övik nån helg framöver..  För så här kan de inte fortsätta. Det är lite av en skandal att jag och Malin inte träffas oftare n vi gör, med tanke på att vi bor på samma ställe!? båda bor i Strömsund, en area på Inte så stort! illa Camilla..

Förresten utmanar jag alla mina läsare, ca 10-15 stycken att kommentera de här inlägget.. vill veta vilka de är som läser, och roligt at tfå en kommentar lite då och då. Så kom igen, ge mig lite kommentarer!

Nu ska jag kila upp på Gröna,
See ya
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

och jag skreev första kommentaren för jag läser :) pusspå!

2008-10-13 @ 17:47:30
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa, verkligen illa Camilla.. Vi måste skärpa oss Sandra, och det är NU! Right? .. Vad sitter det i egentligen, vi är bra nå knäpp vi.. Miss you, pusss!

2008-10-13 @ 20:32:41
URL: http://malinstrandh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är en given läsare! :)

2008-10-13 @ 20:56:36
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: emma

ja läser :)

2008-10-15 @ 19:33:26
URL: http://emmabergman.blogg.se/
Postat av: Emilinda

ja läser din blogg lite nu å då, brukar titta in när andan faller på :)

2008-10-17 @ 16:32:36
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: Martina

puss!

2008-10-17 @ 18:13:45
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback