,Yoga

2008-10-08 / 10:55:44
Har för tillfället egentligen inte så mycket att varken skriva eller göra, men för att fördriva tiden en liten stund så skriver jag några rader här.
Gårdagen avslutades lugnt och harmoniskt, haha
Jag och sofie var på Yoga på pigget. Mycket skönt faktiskt, mysig stämning och så.
så de blir nog flera besök på yogan, :)

Insåg även igår att jag verkligen inte känner mig själv, tror att jag har hemligheter för mig själv.
Måste ta o reda upp de här, lösa problemen, och avslöja hemligheterna för mig själv.

Iaf så är de onsdag idag, så bara två dagar tills helg, och jag får åka till Nälden o kika hockey,
sedan utgång me tjejerna på Oleary's senare på kvällen! i like it:)


Men ska gå o göra min vänner sällskap nu,
vi hörs!

take care
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

yey! :) på fredag ses vi igen! :D

2008-10-08 @ 22:10:52
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback