, idiot

2008-09-18 / 14:50:24
ibland blir jag bara så fruktansvärt irriterad på lärare. dom har dubbla budskap o är helt enkelt idioter. eller kanske inte ska säga dom, när man menar någon enstaka. Blir bara galen, fan!
Jaha, men vad roligt, då är de betyget kört, osså får man göra ett omprov! kuul!
Hur kan man säga såhär: Nä ni behöver inte läsa på,  för d är bara ett självtest, vi går igenom d senare. vi ska bara kunna se vad ni lärt er på lektionen. 
o sen säger man: Om ni inte klarar de blir de omprov!
va!? liksom. hur kan man göra så?
blir så fruktansvärt arg o irriterad. men men, lärare är väl så. Från och med nu skiter jag typ i de där ämnet och allt som har med den läraren att göra!

men nu ska jag sluta beklaga mig och åka till mormor o äta middag
sen blir de träning, avreagera sig lite:p
söndag blir de östersund i 2 veckor:) läängtar!

PUSS
Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Två veckor med mej i stan, det blir två bra veckor som det ska uträttas mycket på! WOooooho! :D Saknar dej gumman<3

2008-09-18 @ 18:21:59
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback