," förklarar sen"

2008-09-02 / 19:32:03
Oj då, allt försvann..
Satt precis o tänkte på en massa saker som jag skulle skriva här,
men i o med att jag loggat in så försvann de:p
aja, får se om de kommer tillbaka..

sitter iaf o kikar på lite sidor, efter lite nya fräscha kläder, men htitar inga bra sidor.
har ni några förslag?
Har även börjat funderat lite på vem som ska kunna tänkas hjälpa mig med min kommande Balklänning:)
Eftersom jag varit fast bestämd hur min klänning ska se ut sedan jag va 4 år, så måste jag nog se till att få den uppsydd, så den blir som jag vill . :D Vet att den kommer bli jättefin !
Sedan är ju iofs problemet, Vem ska man gå med?
men det är ju ett bra tag kvar, så får hoppas på att man kan hitta sig en kavaljer innan balen är kommen.

Kan berätta lite om min dag, även fast jag inte gjort särskilt mycket.
Började med att jag knappt orkade ta mig ur sängen i morse, funderade starkt på att stanna, men ädnrade mig i sista sekund. Sedan hade jag en tråkig lektion, redovisning o beskattning innan jag sedan gick på lunch. Efter lunchen begav jag mig på folkets hus för att ha religion, en inte allt för jobbig lektion, vi gjorde inprincip Ingenting.
Efter de så tog jag cykeln ner på Strömvallen där en lugn och kall träning i regnet väntade. Huvva..
Men klarade även igenom den !:)
Så jag duscha, cykla hem, tog mig lite fika, somna(som vanligt) framför tvn och vakna av att en kär vän ringde.
Ett lite skumt samtal på sådär 50 sekunder, som avslutades med; "vet att jag är knäpp, men förklarar sen"
Så får väl se vad de finns för förklaring på det hela:p
Och mer än de har de nog inte hänt.
Eller jo, Bob har satt sig på flyger påväg hem till Kära Sverige:)
Vart lite kaos innan "de tre musketörerna" suttit sig till rätta på planet.
för tydligen höll Peter och christoffer inte på att komma med planet, pga att deras pass och biljetter inte stämde med namnen. dom fick se till o fixa de, vet dock inte hur, men huvudsaken så kom dom på planet iaf!
så snart är dom alla 3 hemma igen, ser jag fram emot:)
Är mindre än ett dygn tills dom landat i Sverige nu, och lite mer än ett dygn innan jag får träffa dom.
Efter skolan imorgon, ska jag först träffa mitt fadderföretag, träna och sedan åka in till stan ! :D
Ska sedan spendera Torsdag och fredag där med Bror, gå på stan, kolla hockey o bara ta de lugnt antar jag!
Efter deras match på fredagkväll, åker vi hem till Strömsund igen och spenderar helgen här hemma.
Kan fortfarande inte riktigt förstå att det redan gått 6 månader sen dom for, och att dom nu är påväg hem.
Minns när jag satt här vid datorn o tårarna bara rann, när bob sa hej då och var påväg dit.
Ruskigt vad tiden går fort. men nu är dom snart hemma iaf,

Oj, jag som sa att jag glömt vad jag skulle skriva.
Jag hade tydligen en hel massa annat o skriva om istället:p
dock inget vettigt, men lite uppdatering om mig o mitt liv.
Ska försöka uppdatera lite oftare, så håll utkik!

Förstår mig inte på dig,
vad är det som händer?
eller kanske snarare Inte händer.


            
         
   

Fotbollen försvann ur mitt liv där ett tag, men är nu tillbaka.
Och på riktigt den här gången,
Jag älskar de och förstår inte hur jag en gång i tiden,
för inte så länge sedan,
funderade på att sluta.
Allt har med och motgångar, men det är när man tagit sig igenom de
som man inser hur underbart de egentligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback