, stressen är total

2009-04-23 / 09:31:03
Skolan gör mig galen!
Jag får dock skylla mig själv, totalt..
mitt eget fel att jag varit hemma från skolan, missat prov,inlämningar osv..
Dock inte mitt fel att jag inte varit frisk, iofs.. Men kunde ju tagit mig i kragen och gjort dom arbetena som jag missat, istället för att skjuta upp allt och nu ha tuuuusen saker att göra! dumma Sandra!
ÄR nu mindre än 50 dagar till studenten, men känner ingen vidare glädje av de just nu.. Skulle vela att de va 100 dagar kvar, minst. Jag vill ha mer tid eller mindre skoluppgifter kvar..
Jag har nämligen hela filosofikursen kvar, har inte ens gjort första provet än som de andra i klassen gjorde i början av höstterminen! :O
Skolan gör mig galen, jag har ställt till de nu för mig!
Och sen så är de även mindre än 50 dagar tills jag inte går i Sp3 längre. Kommer sakna en del, så fruktansbärt mycke.
Några som jag lärt känna nu under de här två åren, som jag knappt kommer träffa nånting när vi slutat men som jag är van att träffa inprincip varje dag nu! Hur ska de här gå?

Nog klagat om skolan, får glädja mig åt att fotbollssäsongen snart drar igång på allvar! love it!
Fick mina nya skor i måndags, kanon! På söndag har vi match på Junsele, på gräs. Får jag prova dem.
Sen helgen därpå, 3 maj har vi säsongspremiär, borta mot ÅsÖ.. Är så otroligt pepp inför den här säsongen, vi kommer vara grymma i år, så people passa er!:p

Va ett tag under försäsongen som jag kände att fotboll inte var något för mig, jag funderade starkt på att sluta.
Men är glad att jag ändrade mig, skulle inte vilja vara utan de!
Lyckan är total när jag kommer hem på kvällen och träningen gått kanon! Får hoppas att den här glädjen för sporten håller i sig..

Ska fortsätta med skolarbetet nu, fick just en inlämning på 3 kapitel i internationell ekonomi att göra, suck!

Ha de bra people,
PUSS
Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Gumman, jag vet att du klarar det! FÖR VI TAR SNART STUDENTEEEEEN :) Jag saknar dej <3

2009-04-23 @ 21:09:03
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback