, lördag

2009-02-08 / 00:29:36
Jag måste få klaga lite, trots att jag tidigare ikväll antydde att jag faktiskt skriver roliga saker i min blogg också.
Visst att helger är skön, man slipper skolan osv, men dom är även fruktansvärt sega.. för såhär är de, om jag är hemma i ström, då gör jag absolut INGENTING på helgerna. Jag sitter antingen här, eller nere i källarn och kollar på tv. går de flesta helger, inte ens utanför dörrn. Idag va jag dock tvungen eftersom morfar fyllt år så vi va där o fira honom. men annars så sitter jag här hemma hela helgen o gör ingenting. De är visserligen skönt o få vila upp sig o samla lie krafter så man orkar me 5 dagar i skolan, men börjar bli lite tröttsamt att inte göra något.. Därför tackar jag gudarna för att de finns andra ställen än Strömsund som jag kan tillbringa mina helger på, tex Östersund, där jag har underbaringar till vänner!:) Senast va 2 veckor sen som jag tillbringa helgen där, o den helgen vart dock Inte som planerat, men bra vart den! jag vart nog lite nostalgisk tror jag. Vill faktiskt spola tillbaka tiden 2 veckor och 1 dag o göra om de lite, inte mycke, bara finslipa detaljerna lite:p men men, tror de kommer fler helger där! rättare sagt redan nästa helg ska jag spendera i staden, med min käre, från o med idag, 18åring Josefine! vi ska se Håkan hellström och bara ha de allmänt jätteskoj:)
de ser jag verkligen fram emot!

såg nu att mitt klagande faktiskt övergick till något roligt, så jag talade ju faktiskt sanning förut då!:)

Men en sak jag inte riktigt förstår med mig själv, de är hur jag tänker ibland.. jag tror jag har en tanke om en sak, fått den tanken att framstå så fruktansvärt bra att inget annat kan slå de, o sedan håller jag fast vid de. Och inget, hur bra de än må vara, kan få mig att ändra mig angående den här tanken. Trots att Mycke egentligen får den här tanken att framstå som världens sämsta. De är knepigt, måste komma på ett sätt att släppa den där tanken och ge mig ut och upptäcka bättre saker i livet som jag kan ägna mitt liv åt! Jag tror att jag är så kär i tanken av de, att de är därför jag inte vill släppa något annat in på livet. Jag vill och vågar inte upptäcka något nytt. Eller jo, jag vill, men som sagt, jag vågar inte. Måste tusan ta mig i kragen o våga nu, för annars kommer ännu mer dagar av mitt liv slösas bort på nått som jag kommer ångra framöver. Så nu ska jag chansa, inte tänka så mycke och njuta av de goda i livet! :)

Så, nu har jag fått prata av mig lite.. kan vara ganska skönt ibland faktiskt.
Insåg även ikväll att de finns en person, som på något konstigt vis, alltid är så fruktansvärt snäll, trots att jag Inte förtjänar de alla gånger! så bra är jag inte, lovar dig!

Men nu ska jag sova,
Puss
Sandra



Grattis bästaste Josefine på stora dagen ! <3

None

Kommentarer
Postat av: Emelie

100-dagars kommer du också väl? :):) <3

2009-02-08 @ 03:51:11
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback