, sinnes

2009-01-10 / 22:44:15
helt sjukt, att något så ganska nära, kan vara så fruktansvärt låångt bort.
Hur man kan sakna något så mycke, de kunde jag aldrig föreställa mig.
Jag menar man borde kanske släppa lite på de?
Men tydligen inte de. Nä de blir nästan bara värre och värre. Låtarna rullar på repeat, doften blåser förbi med jämna mellan rum, tröjan ligger under huvudkudden som den gjort sen dess, bilderna snurrar i skallen på mig som ett jäkla bildspel. Vad är de här?
Jag vet ju så jäkla väl, varför bryr jag mig ens? För att de va de bästa som nånsin hänt mig i hela mitt liv och de tog slut så tvärt. Eller egentligen inte, de rann ut i sanden. De va "vi ses igen", som egentligen betydde Adjö!
Något jag trodde var omöjligt, bevisades att de va möjligt.. De va underbart, men snälla försvinn!


från det ena till de andra, de är nu år 2009 och ett år fullt av nya möjligheter.
skolan har börjat och med den all stress, huvva!
Men ett plus är att vi snart tar Studenten :D Får försöka kämpa på så är vi snart där !


Iaf så har dagen varit väldigt rolig måste jag säga, trots att väckarklockan ringde 06.05.
Varför så tidigt på en lördag då?
För jag 07.10 begav mig till Hammerdal för att spela innebandy (!).
Jag spelade för räddningstjänsten Strömsund.
Första och andra matchen vann vi med 4-1 och 4-0, mycket bra av oss.Sen rann de dock utför.
Vår första förlust, dock med 1-0. sen ännu en förslut med 2-1:/
men trots de tog vi oss till Kvartsfinal mot Abrahamssons bygg, som vi tyvär förlora me 3-0 och åkte därför ut.
måste dock säga att jag är glad att jag kom levande hem därifrån bara:p Shit de va hårda tag ibland alltså. Dock inte emot mig egentligen, men va ändå lite rädd att man skulle få sig en trycker över sargen:p
jaja, summan av dagen får bli en trött men road Sandra! :)
dagens plus var sevärdigheterna, helt klart ;D

men nä ni, nu är klockan 22.45 och läggdags för fröken Sannemo. för jag håller på att somna här:p
Så god natt gott folk!
PUSS
sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

saknar dig vännen!

2009-01-11 @ 17:54:05
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback