, vad är felet?

2009-01-12 / 19:11:45
, Blir galen på människor!
Varför beter ni er som mongon?
ena dagen är ni den snällaste gud skådat, medan ni dagen efter inte ens känner en!?
Förstår inte vad som finns i era hjärnor alltså.
bestäm er hur ni vill vara och va den personen ,Tack!

Min hjärna är plågad just nu, tankarna flyger runt på Allt och inget.
Skolan, idioter, och framtida planer.
Sitter precis och kollar runt lite på mina framtida planer och jag är så fruktansvärt exalterad nu.
De är precis som jag alltid drömt om, skulle vara de bästa nånsin om de blev möjligt!:D
så nu ska jag kämpa in i de sista, för jag ska lyckas..
Och när jag lyckas, kommer jag bli den lyckligaste i hela världen!

Vill bara att tiden ska rusa iväg nu och att jag får ta studenten och allt va de innebär.
Frihet, slippa skolan (ett tag), antagligen jobba men framför allt resa och leva livet!

Men nu ska jag koka mig lite te,
Take care
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Utmanad, se min blogg :)



PUSS

2009-02-07 @ 12:45:32
URL: http://mstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback