, är så lej

2009-05-08 / 14:05:12

 är så lej på skolan o massa annat just nu !
vill bara att skiten ska ta slut nån gång o jag får vara ledig.. Orkar inte me de här längre, de gör mig så trött i skallen !:p
Massa grejor kvar i skolan och ett fåtal lejsamma människor gör att jag blir galen..
Men tacka vet jag mina bästa gosisar som förgyller mina dagar på skolan, ni vet vilka ni är!
Förutom de så glädjer jag mig åt att fotbollssäsongen är igån nu, på riktigt..
Vann säsongspremiären i söndags med 3-0 mog ÅsÖ. Nice de ! :)
Igår spela jag även min första match som forward på över 2 år! :O och inte nog me de så lyckades jag peta in hela 4 av 10 mål! ;D Lyckan är total! får bara hoppas att målformen håller i sig :D
Men nu ska jag ha lektion,

See ya!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback