, gameday

2010-08-29 / 12:40:05
Tagg-tagg-taggaaaaa!
Oh herregud så taggad, Eller?
Lyssnar på lite go' musik nu och försöker bli ordentligt taggad åtminstonde :)
Match på sportfältet på IFK Östersund, hur slutar de? Förmodligen, förhoppnignsvis, givetvis med vinst för vår del..
Ja jag vet att jag skriver lite konstiga meningar ibland, men Hey that's me!

Sov på Eriksbergsvägen i natt, så slapp kliva upp allt för tidigt. Vilket var otroligt skönt. Klev upp strax efter 10, ätit frukost, duschat och här är jag nu. Ska strax äta lite lunch, pasta,skinksås o avocado/paprika/feta-sallad och en banan till efterrätt Perfekt uppladdningsmat!

Gud så jag trivs i den här staden kära läsare! Snälla ge mig ett jobb och en lägenhet här så jag får vara här Alltid!
Måste verkligen ta tag i de här jobbsökandet på allvar nu, så jag kan få flytta hit till mina underbaringar :)
Igår kväll gjorde vi inte särskilt mycke, men jag stormtrivs iaf. Satt mest bara hemma, åt god middag, snacka strunt, åt mango och kikade lite tv. Sedan när favoritfröken Wallin slutat åkte vi dit, drack lite te och pratade ännu mer strunt. Gillar att prata om allt men absolut ingenting! För jag tycker om min flickor, dom e bra dom!
Och dom är bäst i världen på att få mig på bra humör och glömma dåliga tankar!
När jag o Sofia sedan skulle försöka sova var båda, Eller iaf jag, överenergisk och kunde verkligen inte sova. Låg ungefär o sprattla i sängen, babbla på om en massa konstiga saker. Flickan må va tokig!
Bara de faktum att jag pratar om mig själv i tredje person ibland på bloggen förklarar ju de ganska så väl..:P

Okej kära läsare, är det okej att man inte ens vågar gå ut från sofias lägenhet utan o tvätta håret? eller i gummistövlar? Och allra helst inte i mjukiskläder? Herregud! Ännu en såndär Tönt-Sandra varning! Börjar känna att dom blir mer o mer förekommande här på bloggen.. Aj aj!

Fick för övrigt ett vänförslag på fejjan nyss, min kompis hon e en tok! minst sagt! Men PUSS på henne iaf, för hon är fan bra hon! :P

Okej people, nu ska jag ladda ordentligt och komma i perfekt matchstämning!

So long!

PUSS

Dagens låttips får bli: Daniel Adams Ray - Dum av dig

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig


Kommentarer
Postat av: sofiai

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAAAHHAAA!!! De låter som du varit full när du skrive detta inlägg ;) du är toooookig! Och acceptera vännerförslaget nu!! PUSSPÅSTJÄRTEN.

2010-08-29 @ 14:27:45
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback