, Josefiné

2010-08-05 / 20:40:39

Josefiné Irené Forsén vad händer?
Imorgon ska jag ägna alla mina good-luck tankar till henne och hålla tummarna för att hon äger sönder er alla där uppe, för de kommer hon göra! Så passa er!
men hade du tänkt lämna mig här hemma själv sen?

"Sandra henrietta Sannemo ingen förstår mig som du. När jag är nere eller känner mig deppig kommer du alltid med de rätta orden, de rätta sakerna att säga. Det betyder mycket för mig! Även fast jag inte alltid uttrycker min glädje över att få vara din vän så vill jag att du ska veta de. Jag är rädd att om jag säger högt hur mycket du betyder för mig kommer det att försvinna och vår vänskap förtvina. Varje gång vi pratar får jag skuldkänslor för du vet så sjukt mycke om mig! Även fast jag försöker bry mig, jag vill verrkligen men ddet känns som att jag inte gör det. Jag vill bry mig, jag vill att vi ska prata om du är ledsen och försöka få bort det. Men om du känner att jag inte bryr mig tillräckligt eller om du inte vill att jag ska de så let me know. Jag tar dig hellre som ovän än inte vän alls. För att hata en vän måste man först ha varit nära vänner eller bara vänner. Men jag vill inte att du ska känna mig som en börda. Jag vill att du ska känna att du vill vara min vän. (..... ) "
Det där smset kommer jag aldrig att radera, min underbara vän jag släpper dig Aldrig!

Ska jag va helt ärlig, innan den här sommaren var jag lite orolig att vi glidit ifrån varann och att det bara skulle bli värre. men icke sa nicke, de tillåter inte jag. Och så har det inte blivit. Snarare tvärtom, Hon är den grymmaste jag vet! Förmodligen den vän jag haft längst och som jag Absolut aldrig skulle kunna klara mig utan. Ett liv utan dig som vän, det går som inte. Den här sommaren har varit en av mina bästa och mycket tack vare dig! Det har känts lite som gamla goda tiden, när det var du och jag alltid!
Tror inte det finns någon som vet så mycket om mig som du.. Så ska de förbli vare sig vi bor i samma stad eller om vi bor på varsin sida av världen. Ska alltid vara vid din sida och jag hoppas du alltid står vid min?

"Åh kärlek på oss för Du är den bästa för mig, alltså är vi båda bäst!"
"Skvallerexpressen kan meddela att den yngra generationen herr ******* handla på kvantum"
"haha *** ligger och stek på stranden där vi bor ;) (....) "
"Löv you"
 

Hon kan skriva vad hon vill i ett sms, men det får mig alltid att le. Hon är en tok ibland, men det är svårt att vara med henne utan att få sig ett gott skratt. Hon är en vän jag Aldrig någonsin skulle klara mig utan.
Spelar ingen roll om du skulle säga att du hatar mig Jossa eller att du tycker vi glider isär, jag kommer alltid ha dig som min bästa vän!
Jag är verkligen sämst på det här med att tillägna folk texter eftersom jag inte är särskilt bra på att skriva. Men vill på något sätt förmedla till dig hur mycket du betyder för mig och att jag har lite småpanik/ångest över att vi ska flytta ifrån varann. Hur ska jag klara det här?
Som ni alla förstår lider jag av grym separationsångest och nu är det riktigt illa. Vet att det låter töntigt, men så är det. Tror inte jag kan föreställa mig hur det skulle vara om jag inte har dig kvar som vän. Lova mig att jag aldrig behöver oroa mig för det?
Du förgyller mitt liv and I love it , Friend!

Tillsammans ska vi upptäcka världen och tillsammans ska vi lyckas med allt vi tar oss för!
För det är så det ska vara, Du och jag Josefiné!
Tillsammans är vi starka!


None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback