, PUSS

2010-08-08 / 15:14:42

En stor PUSS till min söte Vän Amanda!

Tack så mycket för layouten, nu ska det bli kul o blogga.. En snyggsnygg blogg har jag :)
Finns dock ingen bild på mig o Amanda, för vi har tydligen inga som är ynger än ett år gamla! What's up with that?
Skärpning på oss nu!

Så för att ändra på detta, har vi bokat in en middagsdejt på tisdag! PUSS på de

Ska bjuda min vackra fröken på något riktigt gott, vet dock inte vad än. Men något gott ska de bli :)

PUSS



amanda och jag, på våran "avskeds-middag" när hon skulle flytta hem o sluta HV




"Dörren står alltid öppen för dig ;)"

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUD! ser nu att jag missat att göra en ram runt en bild, haha. Men få fixa till de senare!

2010-08-08 @ 15:39:21
Postat av: Anonym

Hehe inte direkt hela världen.. jag såg inte ens de förrän nu när du sa de :p

2010-08-08 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback