, tacos-fredag

2010-08-06 / 15:44:01
Med mathilda.. Mysigt!

Ska bli riktigt skönt med helg, bara ta de lugnt. Har nämligen inget inplanerat den här helgen, förvånansvärt nog.
Måste leva lite snålt nu om jag ska kunna åka till Sandhamn/stockholm och roa mig med gott samvete. 
Men som de lät idag kan de ha fixat sig med jobb för mig i ett år framöver iaf, dock inget säkert än. Vilket fick mig o tycka att jag kan slösa lite iaf, så är mathilda Väldigt sugen på att åka till Sundsvall i helgen så är jag självfallet på. Men säg inget till henne om de utan de får bli ett positivt besked om hon väl frågar :p

Nu ska jag göra de sista klart här på jobbet sen tar jag Helg, så de så!
Det förtjänar jag o David efter en sån här "jobbig" vecka. båda har nämligen varit hemma två dagar var o varit sjuk :p

imorgon har vi en viktig match hemma mot björnen, som jag väldigt gärna skulle velat spela. Men så blev inte fallet, så besvikelse är faktiskt ganska stor. Men men,  så e de när man inte tränar. Har ju tränat 3 träningar på ett halvår så kanske inte borde förväntat mig så mycket mer ;) 

Va nog inte mer än så jag hade o säga...  eller jo juste.. Har kommit på ett nytt favoritord, som jag dock inte riktigt har kommit på hur man ska använda de. Så om ni vet några meningar där man kan använda detta ord så får ni gärna kommentera och tipsa mig. För ajg tycker ordet låter väldigt festligt.. Ni kanske vill veta vilket ord det är också, Smart Sandra :p
Det är iaf Hybris, för dom som undrade.
Ett sjukt fult ord, som man typ aldrig använder. Men som vissa människor tydligen kan använda i varannan mening.

Aja folk, nu ska vi avsluta detta inlägget.

Ha en bra helg!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback