, tisdag

2010-08-31 / 22:08:45

Hej kära läsare!

Har en hel massa jag skulle vilja skriva och dela med mig av. Men vet inte vilka som läser min blogg, så vågar inte riktigt skriva vad som helst här :p ( en pik till Er att ni ska kommentera mer så jag får veta vilka som läser + att jag inte vill dela en del saker av mitt liv med vilka som helst heller )

Iaf så är jag hemma i Strömsund nu igen. Saknar redan Östersund och mina flickor där! Men på fredag kommer jag igen, så håll ut :)
Måste säga att jag hunnit med en hel del idag faktiskt.
Klev upp 10, åt fruskot, plocka ihop mina grejor och skyndade mig ner till buss-stationen för att åka hem.
Vilket, Förlåt Sofia, innebar att jag inte hann diska bort innan jag for :/ Halvsov genom hela bussresan hem. Blev hämtad av Mamma. Åkte hem och åt lite lunch innan det var dags för möte på skolan. Jajemen ni läste rätt, Skolan! Imorgon börjar jag nämligen på Komvux. Den här gången ska jag banne mig ta mig igenom dom där Jäkla kurserna. Så snälla läsare, ni får gärna puscha på mig lite då och då med en söt kommentar eller två :) Efter mötet besökte jag mitt föredetta jobb (:() för att fylla i en enkät angående sommarjobbet. Hoppas det kan vara till min fördel i framtiden, efter jag, förhoppningsvis, blivit civilekonom och söker jobb:)
Besökte sedan min mormor och morfar, fika och gosa med token lite. Snuff som för övrigt fick reda på ikväll att han beöver operera sig pga att han inte har någon höftkula i vänster höft. Han kan som det är nu inte stötta sig på vänster ben utan det hänger bara. Stackarn!
Sedan åkte jag hem, mannekängade lite i min älskade dunjacka som jag hoppas på att få börja använda snart! När jag kollat mig klart i spegeln åt jag middag innan jag åkte ner på vallen för träning. Må faktiskt erkänna att jag var lite deppig i början av träning, av någon okänd anledning. Men efter bara en liten stund, när mitt lag spöat Skiten ur dom andra på en av övningarna så var jag på grymt humör igen. Vilket gjorde att resten av träningen var grymt rolig, även om den emellan åt var fruktansvärt oseriös på de flesta håll :p
Skyndade mig sedan hem, åt lite yoghurt och här är jag nu! Så har min tisdag sett ut...

HAHA! Oj! Insåg just, när jag läste igenom vad jag skrivit, att de mesta som jag gjorde idag var att äta.. Inte konstigt att kläderna börjar sitta tajtare. Aj aj! Dags o antingen börja träna mer eller äta mindre om jag inte ska behöva köpa en helt ny garderob :p Vilket iofs inte skulle vara så tråkigt, men dock väldigt dyrt!
Har köpt en hel del nya snygga saker på senaste tiden. Som jag tänkte ta kort på och dela med mig av här på bloggen. Om det hade funkat att lägga upp bilder, men det verkar inte vilja fungera för mig :/ Någon som vet vad det kan bero på?
Men ska försöka fixa det och lägga upp så snart som möjligt :)

Som jag skrev tidigare, så börjar jag skolan imorgon. Har två lektioner, men emellan dom ska jag få träffa sötfrökenNolsjömin! ta en te på Saga och snacka lite strunt.. Eftermiddagen vet jag inte hur jag ska bedriva. Sola lite, kanske ta en promenad sedan bänka mig här framför, förmodligen. Torsdag är jag skolfri, skönt! då jag förmodligen redan lär va skollej;) skämt o sido! men då tänkte jag försöka ta mig upp i hyfsad tid, ta en promenad, äta frukost och sedan bedriva dagen på något sätt innan jag har träning kl 7. Avverkar den lite snabbt, åker hem, packar lite innan jag sover och får fredag! För på fredag ska jag först sola, sedan ta min kära röda blixt och åka till Östersund.. Lovelovelove! Få umgås me min bäst"mimmi" och vi ska på Bio tänkte vi! mys!
lördagen blir det väl till att frysa ( vilket man gör hur mycket man än klär på sig) i Z-hallen. För att se Storebror spela hockey :) Jag, "mimmi", Sofia och Arre blir det nog som gästar hallen. Treevligt!
Får sedan se om jag stannar över till söndag morgon eller om jag åker hem på lördagkväll. Känner jag mig själv rätt, lär jag inte vilja åka hem så det blir nog söndagmorgon om "Hotell Wallin" har plats för mig ;)
Söndagen har jag match hemma mot Brunflo, som vi självklart ska mosa.. När det är avklarat ska jag enbart ta det lugnt och ladda inför skolan på måndag..

Japp det var en liten snabbsummering av resterande av den här veckan..
Ska inte skriva någe längre nu, för då är det förmodlingen ingen som läser hela inlägget iaf.
Lär nog förmodligen vara ett par stycken som redan gett upp med det här inlägget ändå. Haha!

Jaja, avslutar med dagens låt-tips : This is home - Switchfoot   soundtrack från Narnia


PUSS




Guldstjärnor och hedersomnändande i något kommande inlägg, till Alla som kommenterar och läser hela det här inlägget ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser och jag läste ALLT!

2010-08-31 @ 22:32:47
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: S

Att du orkar Amanda! Guldstjärna till dig :)

2010-08-31 @ 22:34:48
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/
Postat av: Emilinda

jag läste också allt.. och jag smågillar mitt nya smeknamn.. jag kanske ska börja presentera mig som mimmi hädanefter! ;) haha! och Hotell Wallin är alltid öppet för så snygga gäster som dej.. det vet du! :D

kan knappt vänta till på fredag då du kommer min fiiiiiiiiiiinis! <3

2010-08-31 @ 22:35:43
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: S

Bra Mimmi! Guldstjärna till dig med :)

Längtar sönder till helgen, men snart är den hääääär! <3

2010-08-31 @ 22:49:38
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback