, tisdag

2010-08-10 / 20:39:39
Då har även denna dag snart nått sitt slut. Det är då snart onsdag och därmed Matchdag!
Tagg tagg Tagga! Ja fy tusan så spelsugen jag e nu.. Vet att det förmodligen inte blir många minuters spel, men de få minuter jag får ska jag kämpa söder mig själv :D
Ska näta imorgon, de e målet!
E dock lite besviken att en viktig del inte kan medverka, Lite långt bort. Ska du verkligen msisa min "comeback"?
Får klara de ändå.. För imorgon ska vi spöa Mörsil, dom ska köpa korv på läktarn elelr vad de e man säger :p

Iaf så har nyss fröken nolsjö åkt hem.. Var mycket trevligt att få träffa henne igen. vi åt kycklingssallad som jag gjort, faktiskt gott med tanke på att de var jag som gjort den..:p
Framöver ska de blir mer av hennes sällskap hoppas jag :)

Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer idag. Uppdaterar imorgon om hur uppladdningen går och sedan även såklart hur matchen gick!

Vill för övrigt ha låttips, på låtar som jag och sofia skulle tycka om..
håller nämligen på att göra en Grym spellista på Sofias Spotify ;)
Så låt-tips i massor people!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra med dig idag? =)

2010-08-10 @ 20:56:19
URL: http://ceciliav.com
Postat av: felicia

fin blogg! :D

2010-08-10 @ 21:39:17
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback