, tjatig

2010-08-11 / 14:32:45
Börjar kännas som jag uppdaterar för mycket nu för tiden, men det får ni stå ut med :p
Är även en annan sak jag ska bättra mig angående, o de är bilden på den här bloggen. Rolgiare o läsa en blogg med bilder än bara med text. Så de ska jag frösöka ordna :)

Iaf så hade jag rätt angående middagen, min mormor kom in på jobebt för en stund sen o fråga om jag ville ha lax o potatis eller spaghetti o köttfärssås.. Hon känner mig lika väl som jag tycks känna henne..

Lunchen var utsökt god och nu funderar jag på att springa iväg o köpa en banan och dricka lite vatten.
E fruktansvärt taggad för matche ikväll alltså, för taggad typ!
De spritter i benen, jag e så spelsugen..

Har även hittat mig en by favoritlåt som jag rekommenderar er starkt att lyssna på:

Ola Svensson-overdrive







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback