, Underbart men..

2010-08-04 / 22:23:12
..Det kostar att leva.

Nu e biljetterna till Stockholm/sandhamn bokade. Den 16 augusti 06.50 lyfter planet till Stockholm Och därmed EmmaSnyggSkoglund! Jag o Min bästEmilinda beger oss ner för att ha en sjutusan grym vecka. Som jag längtar!
Sedan när Emilinda åker hem på fredagen så stannar jag några dagar extra o hälsar på Moa, För bra! :)
Känner på mig att den veckan komemr vara värd varenda litet korvöre så Puss på De!

Igår var ju som sagt jag o Jossa i Ramsele för att kolla på Icebreakers. Ingen vidare intensitet eller fart i matchen men ack så publikvänligt iaf ;) Årets höjdpunkt tror jag bestämt! det blir svårt att slå faktiskt.. Underbar vän till sällskap, en hel massa hockeyrumpor och svettiga pojkar(män?) som rufsar sig i håret till nationalsången, kan det bli så mycket bättre?

För övrigt så kan alla(?) ni som väntat på en uppdatering från yran sluta vänta, för jag orkar inte skriva någon :p Men kan summera den genom o skriva att den var grymt bra och jag älskar mina vänner! tycker dock inte om folk som luras, befinn dig på plats istälelt bara ;) PUSS på yran-10!

Veckan efter yran e dock inte lika mycke Puss.. Uscha vad sjuk jag blivit.. I morse kunde jag inte gå på jobebt, låg bara o grät när jag vakna. Min hals totalstrejka och gjorde sjukligt-fruktansvärt-jätte-ont plus att jag hade feber och ont i magen, allt på en gång? Så morgondagen som skulle spenderas i näsåker(fråga mig inte varför) lär fördrivas i soffan här hemma. Så har ni vägarna förbi, kika gärna in o säg hej :)
Idag fick jag finfrämmande av fröken Gustavsson från Täxan. Hon hade gjort paj och kom hit med, snäll tjej! Vi såg sedan på Snabba Cash.. Den får en 5 i betyg om det enbart än Joel Kinnaman som man ska betygsätta. Men om man ska betyga sätta filmen får de bli en 2. Ingen vidare handling och om de nu var de, så var den konstig :p

Men iaf så e jag hundvakt så måste gå och roa honom nu!

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback