, what's up with Monday?

2010-08-02 / 09:15:57
Alla dessa måndagar, Uscha!
Efter en sådan underbar helg vill man inte att den ska ta slut och där med bli måndag.. Var dock inte så trött i morse som jag trodde att jag skulle vara, vilket var skönt!
Men mina vänner och få bloggläsare, YRAN va GRYM i år! PUSS på de!
Lars Winnerbäck, Hoffmaestro och de få låtar jag fick höra av Oskar-SnyggastIvärlden-Linnros!
När jag förövrigt sedan stod o kolla på Europe,gick Oskar förbi oss ungefär 2 meter ifrån och jag hamna i trans. Utan överdrift så satt jag bara o stirra ut i folkmassan när han gick förbi. Medan Jossa och Anna ryckte i mig och försökte få med mig och bli fotograferad med denna vackra varelse. Men eftersom min hjärna inte riktigt fungerade som den skullevid detta tillfälle så insåg jag inte, förän det såklart var JÄTTE-försent, att jag såklart skulle velat poserat på ett sådant kort. Aja!
Kan bara säga en sak, LARS W är KUNG! Vilken fruktansvärt grym Liveartist han är.. Måste dock tillägga en sak angående Lars och han konserter, Dom är inte densamma Utan Fröken Nolsjö. Har blivit en slags vana och se på Lars tillsammans med henne. men så blev det tyvär inte i år :/ Appropå Amanda Nolsjö så lyckades hon få mig gråta igår, jäklans unge! Men tack o Tack för ditt fruktansvärt söta Sms igår! Du är för Bra hjärtat, de vet du Alltid!
Hade tänkt skriva en liten sammanfattning av yran, men det får bli ett senare projekt.

Måste även Tacka Emma Rubensson för ett fruktansvärt roligt röstbrevlåda-meddelande på söndag morgon. Ett lite citat från detta meddelande " Hej Röstbrevlådan! Vad gör du? Jaha, men vart e efterfesten då? Okej, vart bor du då? Så kommer vi nu röstbrevlådan?" Haha Schizo-Emma, sugen påe fterfest?  PUSS på dig

Inom kort kommer en bättre uppdatering av en Allt för bra Storsjöyra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

Du är också bra! Om inte bättre!! <3

2010-08-05 @ 08:54:42
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback