blir galen!

2010-12-02 / 11:01:16
Är det meningen att jag ska svälta eller? Parasitjävel!
Bra uppladdning för helgens bravader.. eller inte! Fan va less jag blir.. Trodde att magen började bli bättre, men nä då trodde jag allt fel. Den blir sämre!
Har varit på apoteket nyss och köpt vätskeersättning som jag hört ska vara bra! så vi får väl se då.. Dock fanns det inget man kunde göra för att det skulle bli bättre!
Men för er som inte fått de än, drick mycke proviva och sånt!! för det motverkar parasiten och förebygger att ett ev utbrott ska bli allvarligt! så följ mitt råd.. Det finns även tabletter på apoteket med såna bra bakterier som skyddar magen.. så om ni tror att ni ska få parasitjäveln, ät såna tabletter och drick proviva!

Nog pratat om den där skiten!

Ska strax packa de sista, sen luncha me sötLio innan jag åker in till hjärtat i stan. Lär bli en lugn kväll sen imorgon ska vår fina Amanda firas! och det är ordentligt:) Hon fyller 20 imorgon, glöm inte de!
Får hoppas att min mage blir bättre, annars kommer det blo jobbigt att gå ut. Men ut ska vi och kul som tusan ska vi ha :D som jag längtar!
På lördagen blir de också utgång, får vi se vilka som följer.. Men de lär bli en minst sagt galen helg! Hejpa!

Ha en bra helg läsare, för de ska jag ha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback