duktig tjej

2010-12-09 / 18:15:49

Känner mig faktiskt lite duktig..
Satt nyss och kollade på lyxfällan, blåstare människor som är med där eller?
Kan inte riktigt förstå hur man tänker när man lyckas hamna i en såndär situation?
I alla fall så hade hon som de handlade om idag blivit varslad för drygt 10 månader sedan.. Och hon hade endast lyckats söka 8 jobb!(?)
Det var då jag fick känna mig lite duktig.. För tidigare idag sökte jag nämligen mitt femte jobb på en månad! De är väl bra gjort?
Sen får vi se hur det blir med resultatet.. Men jag  har ju i alla fall varit flitig och sökt några :)

Tänkte att jag skulle vara ännu lite duktigare nu och plugga till historiaprovet som jag har imorgon.. "norden under andra världskriget". Lät de intressant de? Nä fy tusan vad tråkigt! Men snart är jag klar med skiten..

Imorgon har jag som sagt skriva prov, kl 8.30. Sedan ska jag pallra mig hem, städa bort ton med kläder från mitt rum och även dammsuga nedervåningen. Vi väntar nämligen finfrämmande till Strömsund imorgon. Storebror, Johanna och Victor kommer hit :) Bror fyller 23 idag Grattis och det ska firas imorgon med godmiddag och fint sällskap.
Som jag längtar.. Men mest efter att få träffa hjärtat, faktiskt. puss

nä återkommer med mer uppdateringar senare eller imorgon

Ha en trevlig kväll läsare

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback