haha

2010-12-01 / 16:24:25
tog lång tid för mig!?
Gud vad dålig jag är!
Min bloggtorka blev inte särskilt lång.. Men det är så när jag är här hemma. finns inte så mycket att göra, då kan man lika gärna skriva en rad här :)
Men imorgon åker jag in till stan igen, så då blir de dåligt med uppdatering igen. Då får ni stå ut tills på måndag eller tisdag. hoppas ni överlever ;)

Fick ett mejl idag, från ett av jobben jag sökte..
Alla jobb jag sökt har jag fått svar ifrån, att dom ska gå vidare och höra av sig senare!
Må väl vara positivt? Eller är jag bara desperat och tolkar de positivt?
Iaf så håller jag tummarna nu att jag får något av jobben :)

Nyss ätit lite middag med min käre far.
Nu ska jag koka mig en kopp te innan de bär av till staden för ännu en hockeymatch :)

På återseende kära läsare

PUSS



På fredag kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback