skyndaskynda

2010-12-10 / 10:27:18
Är precis hemkommen från skolan och jag vet inte alls vad jag ska säga.. Har lärt mig att när jag säger att de gått dåligt så går det bra och tvärtom. Så idag tänkte jag inte säga något alls om hur de gick på provet. Men håller tummarna att det gick bra :)

Har två ½ timma på mig nu att:
- Duscha
- Städa rummet
- Dammsuga nedervåningen
- Handla åt mamma?
- Måla naglarna? Kan bli tajt om tid!

Sedan ska jag nämligen luncha med sötfröken Gustavsson. Ska bli trevligt!
Känns som vi har en hel del att prata om faktiskt så det lär bli en långlunch..

Nä men kanske ska skynda mig lite då om jag ska hinna med min lilla lista :)

PUSS


snartsnartsnart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback