De va inte igår..

2010-02-22 / 20:14:39
HAHA herregud vad länge sen jag skrev här.. näst intill så jag hade glömt bort att jag hade en blogg..
Det har hänt en hel massa saker sen jag skrev sist, och det är väl kanske inte så konstigt eftersom sist jag skrev var typ i september eller nått. orkar verkligen inte skriva allt som hänt sen dess..
Men kan iaf lova er att just nu är mitt liv en känslomässig bergodalbana..
har för några veckor sen skrivit under pappren och där med hoppat av skolan. Efter de har jag inte gjort särskilt mycket. Tagit många sovmorgnar(stavas?) och sen mest bara slappat. Tagit några småresor till östersund då och då, även en resa till Övik också, lovely!
Jag har även sökt jobb och får veta nu under veckan om jag får de. Och de gör mig lite orolig i magen, för får jag jobbet måste jag flytta på SÖNDAG! det är jättesnart! plus att jag inte ens har något boende där heller, så vette tusan hur de ska bli!
Jag är som ett stort frågetecken nu. Vill jag ha jobbet? Om jag får de, ska jag ta de då? Även fast jag inte har något boende?
känns även som jag inte känner mer än En person där heller! vilket kommer betyda att jag kommer bli väldigt väldigt ensam, eller ?
Mina vänner, ni må komma o hälsa på ofta om jag flyttar! ni får verkligen INTE glömma bort mig ! :p
Ja vi får väl se hur det blir, får besked någon dag under veckan.
Mer än de så är jag på sluttampen när det gäller de där jäkla körkortet också! Känns skönt men väldigt nervöst också :p får hoppas att jag snart har de i min hand, skulle va skönt..
Jag har även en massa tankar om livet, vad vill jag göra? vart vill jag bo? osv..
Känner att jag har kommit till en ålder där jag fortfarande e liten men början till att behöva bli vuxen?
Ska de verkligen va nödvändigt?
Skulle väldigt gärna leva mitt lyxliv som jag lever nu.. Få mat serverad varje dag, inte behöva göra särskilt mycke på dagarna utan bara glänsa runt.. Skulle dock vilja leva de livet på ett annat ställe än Strömsund och i en egen lägenhet.. Börjar även fundera på vart min "prince charming"(stavas?) är för någonstans? :p

Men som sagt, livet rullar på och jag är nöjd. Har underbara familj o vänner och är frisk. Ett bra liv med andra ord.
Skänker en tanke och beklagar sorgen till en fin vän som miste sin mamma idag.. Du är stark hjärtat och jag tänker på dig! <3

Har nu varit hundvakt åt sötSnuff, men ska nu bege mig hemåt.
Får väl se hur länge de dröjer innan jag skriver här nästa gång. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Take care people!

Hejpa

PUSS

Kommentarer
Postat av: Life Energy

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-07-20 @ 11:12:22
URL: http://life-energy.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback